beantwoord

Belplafond/gebruiksplafond

• 10 april 2019
  • 4 reacties
  • 494 keer bekeken

Hoi. Ik vraag mij af waarom telfort geen belplafond of kostenplafond mogelijkheid heeft. Ik ben net overgestapt van een prijsvechter en daar kon ik gewoon aangeven ik wil maximaal dit bedrag over mijn bundel gaan.
Ik vindt dit wel erg teleurstellend van telfort. Als ik dit had geweten was ik niet bij telfort gegaan. Het liefst zou ik mij abonnement beëindigden. Ook de contact mogelijkheden is butt. Via facebook en bellen. Bellen is lange wachtijd. Enfacebook heb ik niet. Ook dat was bij de prijsvechter beter. Daar had je een chat en werd je netjes terug gebeld.

Edwin
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 april 2019, 16:15

Hoi @edwinscrambler, wat leuk dat je naar ons bent overgekomen. Alleen nu kom je er pas achter dat we geen belplafond hebben. Deze hebben we inderdaad niet helaas. Je kan wel jouw verbruik in Mijn Telfort volgen. Je kan hier dus zien hoe je verbruik ervoor staat en of je dus buiten je bundel komt. Mocht je deze nog niet aangemaakt hebben, dan lees je hier hoe je dat doet.
Bekijk reactie

4 reacties

Hallo @edwinscrambler ,
kijk hier maar eens:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verbruikslimiet-mobiel-internet-buiten-de-eu.htm
@JanD dat is geen antwoord op de vraag dit is enkel om geen onverwacht hoge kosten buiten zone 1 te krijgen, binnen Nederland heb je hier niks aan.

Telfort heeft deze mogelijkheid gewoonweg niet! Het komt echt puur op de gebruiker zelf aan.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @edwinscrambler, wat leuk dat je naar ons bent overgekomen. Alleen nu kom je er pas achter dat we geen belplafond hebben. Deze hebben we inderdaad niet helaas. Je kan wel jouw verbruik in Mijn Telfort volgen. Je kan hier dus zien hoe je verbruik ervoor staat en of je dus buiten je bundel komt. Mocht je deze nog niet aangemaakt hebben, dan lees je hier hoe je dat doet.
@JanD dat is geen antwoord op de vraag dit is enkel om geen onverwacht hoge kosten buiten zone 1 te krijgen, binnen Nederland heb je hier niks aan.

Telfort heeft deze mogelijkheid gewoonweg niet! Het komt echt puur op de gebruiker zelf aan.

Hallo @Galdor68 , duidelijk.

Reageer