beantwoord

Andere manieren om contact op te nemen

• 7 februari 2020
  • 5 reacties
  • 228 keer bekeken

Naar mijn bescheiden mening zou het KPN-Telfort sieren om klantvriendelijker mee te werken aan oplossingen waaraan ze zelf debet zijn. Forum is prima, maar het heeft zoiets van ,,laat anderen het maar oplossen”. Telefonisch contact leidt tot lange tijd wachten, algemeenheden en dooddoeners. De klant blijft zitten met zijn probleem en moet het dus zelf maar zien op te lossen of voor lief te nemen. Waarom is KPN niet gewoon per e-mail bereikbaar om gericht aan oplossingen te kunnen werken?

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 februari 2020, 13:55

Hoi @A_Witlox, we zijn inderdaad niet per mail bereikbaar, dat klopt. Naast dit forum is het mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen en zijn Twitter en Facebook mogelijk. Het forum is daarin de enige waarin medeklanten met je mee kunnen denken, dat is juist een grote kracht van het forum. Wij kunnen niet alles binnen een paar uur oppakken, hoe graag we dat ook zouden willen. Als mailen mogelijk zou zijn kan het daar ook druk zijn, dan kan er ook niet direct gereageerd worden. Op dat moment zijn er hier medegebruikers die je al op weg kunnen helpen, met mogelijk de oplossing al tot gevolg.

Zoals Galdor al noemt is Chat bij KPN nog wel mogelijk, nadat de Telfort Thuis pakketten zijn overgezet zal je daar gebruik van kunnen maken. Wanneer dat precies gaat geburen is op dit moment nog niet bekend.

Ik zie dat je eerder ook al een ander topic had aangemaakt, daarin kijkt Bart inmiddels met je mee. 

Bekijk reactie

5 reacties

Dit is een klant helpt klant methode eenvoudige oplossingen of tips kunnen mede klanten ook geven.

Administratieve zaken die iemand liever persoonlijk bespreekt is de telefonische klanten service voor.

Via email is ondoenelijk en vergt te veel tijd. Zodra Telfort thuis ook overgezet is naar KPN is de chat weer beschikbaar dat is dan zo mogelijk een klantvriendelijke alternatief voor email contact.

Je kan in algemene zin je probleem beschrijven, of toch de telefonische Klantenservice gebruiken.

Uiteraard niet wat je wil lezen maar met de mogelijkheden die er zijn moeten we het doen.

Ik ben het wel gedeeltelijk met A_Witlox eens.
Natuurlijk kan het Forum helpen met webcare en welwillende forumleden met tips en advies.
Waar ik wel blij mee ben.
Maar daar staat wel tegenover dat je account niet verwijderd wordt maar wel geanonimiseerd wordt. 
Sommige klanten willen dit niet.
Eén van de reden waarom ik niet op het KPN Forum ga.
Zelf recentelijk de TKS aan de lijn gehad, na lang wachten, waar ik bepaald niet vrolijk van werd.
Mail is wel beschikbaar geweest, in ieder geval bij Telfort, wat ik zelf ook makkelijker vond.
Je kon direct reageren en documenten toezend.
Daarna de Chat die weer afgeschaft is, waar ik eerst niet aan wilde, maar wel mis.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @A_Witlox, we zijn inderdaad niet per mail bereikbaar, dat klopt. Naast dit forum is het mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen en zijn Twitter en Facebook mogelijk. Het forum is daarin de enige waarin medeklanten met je mee kunnen denken, dat is juist een grote kracht van het forum. Wij kunnen niet alles binnen een paar uur oppakken, hoe graag we dat ook zouden willen. Als mailen mogelijk zou zijn kan het daar ook druk zijn, dan kan er ook niet direct gereageerd worden. Op dat moment zijn er hier medegebruikers die je al op weg kunnen helpen, met mogelijk de oplossing al tot gevolg.

Zoals Galdor al noemt is Chat bij KPN nog wel mogelijk, nadat de Telfort Thuis pakketten zijn overgezet zal je daar gebruik van kunnen maken. Wanneer dat precies gaat geburen is op dit moment nog niet bekend.

Ik zie dat je eerder ook al een ander topic had aangemaakt, daarin kijkt Bart inmiddels met je mee. 

Sorry Jasper, de link die je geplaatst hebt, komt uit bij inloggen bij Insided. 

Reputatie 8
Badge +11

Sorry Jasper, de link die je geplaatst hebt, komt uit bij inloggen bij Insided. 

Oeps, ik had het verkeerde linkje gekopieerd inderdaad. Dank je, ik heb het aangepast :slight_smile:

Reageer