beantwoord

Al bijna 2 weken geen televisie en internet

• 9 november 2018
  • 6 reacties
  • 607 keer bekeken

31 oktober heb ik storing aan m'n glasvezelbox , geen televisie en internet!!heb melding gedaan bij m'n provider TELFORT.Een medewerker heeft geconcludeerd dat de modem stuk is en heeft GUIDION op de hoogte gebracht,die zouden mij binnen een uur terug bellen.dat is niet gebeurd dus heb zelf maar gebeld,kreeg toen te horen dat ik een week moest wachten op een monteur!!Een halve dag voor dat de monteur zou komen werd ik gebeld dat de monteur een dag later tussen 1200 en 1600 zou komen,de volgende dag werd ik weer gebeld door GUIDION dat de monteur niet tussen 1200 en 1600 maar van 1600 en 2000 zou komen,heb toen gezegd als hij dan niet komt dat ze helemaal niet meer hoeven te komen!!heb ook ondertussen een paar keer contact gehad met Telfort over de gang van zaken maar die schuiven alles door naar GUIDION.9 dagen later komt er eindelijk een monteur en die komt tot de conclusie dat het niet de modem is die stuk is maar dat de oorzaak bij REGGEFIBER ligt,hij heeft een melding gemaakt bij Telfort en dan zou ik de volgende dag een telefoontje krijgen van Reggefiber om een afspraak te maken voor hun monteur,ben niet gebeld door hun dus ben maar weer zelf gaan bellen,krijg te horen dat ze nog geen melding(ticket)hebben gekregen,de medewerker gaat nu kijken of zelf een afspraak met een monteur kan regelen,daar is nu het wachten op!!ben bijna 2 weken onderweg en heb nog steeds geen televisie en internet,vind het jammer dat je Zelf overal achteraan moet bellen en dat je moet aan horen dat het vervelend is,maar neem vooral TELFORT het kwalijk dat zij helemaal niks doen om de situatie sneller op te lossen, ik kan Netflix niet gebruiken en we hebben al 3 keer onze mobiele bundel moeten verhogen!!doen,MVG

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 november 2018, 15:42

Hi Thomas, op dat moment was er een melding doorgestuurd naar een partij die de melding door zou sturen naar Reggefiber. Die partij had de melding op dat moment nog niet behandeld, waardoor Reggefiber toen nog geen bericht binnen had. Inmiddels is dat gelukkig alsnog gebeurd en Reggefiber moet het ticket nu hebben om een afspraak te kunnen maken. Zij zullen daarvoor contact met je opnemen en als je zelf contact met ze opneemt zullen ze ook een afspraak met je kunnen maken.
Ik kan me goed voorstellen dat je de informatie graag wilt weten over de periode waarin de monteur kan worden gepland, het lastige daarin is dat wij geen inzicht hebben in de planning van Guidion.
Hopelijk kan Reggefiber het snel herstellen en is het noodpakket daarbij niet nodig, maar het is wel een back-up voor het geval dat.
Bekijk reactie

6 reacties

Ook hier hetzelfde verhaal. Bij Guidion is het op plannings gebied een grote puinhoop. Hun plannings systeem is waardeloos. En telfort laat de klanten het zelf maar uitzoeken. Hoelang pikken we dit nog met zn allen?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Thomas, welkom op het Telfort forum. Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet blij van wordt! Eerst komt de monteur met een vertraging en vervolgens blijkt hij ook niets voor je te kunnen betekenen. Ik zie dat hierover nadat je dit bericht hebt geplaatst nog contact is geweest tussen Reggefiber en onze technische dienst. Volgens de notitie daarvan zou de technische dienst je ook een sms sturen zodat je direct met hen in contact kan komen, heb je die ook ontvangen?
In de notities zie ik niet staan of er ook een noodpakket naar je is opgestuurd, daarom heb ik je die meteen toegestuurd. Daarmee krijg je een Digitenne ontvanger zodat je tv kunt kijken en een 4G dongel zodat je ook op internet kunt en de periode tot de oplossing kunt overbruggen. Ik verwacht dat dit pakket binnen 2 werkdagen bij je zal worden afgeleverd, laat je het me weten als je deze hebt?
Beste Jasper,bedankt voor de reactie!!
Ik heb vrijdag om 1700 uur zelf nog contact gehad met Reggefiber of ze nog een ticket hebben gehad van Telfort,maar dat was dus niet het geval terwijl ik s'morgens nog van Telfort te horen kreeg dat hij al verzonden was naar Reggefiber!!de medewerker van Reggefiber heeft tijdens m'n telefoontje nog gebeld met Telfort om het te vragen en kreeg te horen dat dat dus niet geval was heeft die medewerker gevraagd wat het probleem nu was,toen dat bekent was heb ik een afspraak met Reggefiber kunnen maken dat hun monteur maandag een afspraak met mij maakt,maar dat komt wel doordat ik zelf achter alles aan ga!!ik heb ook nog geen sms ontvangen van de technische dienst ,en dat nood pakket is leuk maar dat had ik liever iets eerder gehad,want ik heb bij Telfort op DAG 1 van de storing al vermeld dat Guidion pas na zeven dagen zou langs komen,gemiste kans en had een hoop frustratie,irritatie en geld kunnen schelen,ik laat het weten als hij binnen komt en stuur hem waarschijnlijk de zelfde dag weer retour,MVG Thomas
Reputatie 8
Badge +11
Hi Thomas, op dat moment was er een melding doorgestuurd naar een partij die de melding door zou sturen naar Reggefiber. Die partij had de melding op dat moment nog niet behandeld, waardoor Reggefiber toen nog geen bericht binnen had. Inmiddels is dat gelukkig alsnog gebeurd en Reggefiber moet het ticket nu hebben om een afspraak te kunnen maken. Zij zullen daarvoor contact met je opnemen en als je zelf contact met ze opneemt zullen ze ook een afspraak met je kunnen maken.
Ik kan me goed voorstellen dat je de informatie graag wilt weten over de periode waarin de monteur kan worden gepland, het lastige daarin is dat wij geen inzicht hebben in de planning van Guidion.
Hopelijk kan Reggefiber het snel herstellen en is het noodpakket daarbij niet nodig, maar het is wel een back-up voor het geval dat.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @Thomas1979, ik zie een melding van Reggefiber dat zij het signaal hebben hersteld. Werkt het nu ook weer goed voor jou?

Reageer