beantwoord

Acties voor nieuwe klanten, bestaande klanten betalen de volle mep

• 11 april 2019
  • 10 reacties
  • 1597 keer bekeken

Reputatie 1
Ik zit op deze donderdagavond op de bank, tv aan, altijd al tevreden van Telfort zowel thuis als mobiel.

Reclame blok van Telfort, nieuwe klanten eerste 12 maanden voor maar €35,- per maand. Ik heb ondertussen Telfort thuis en mobiel, zijn verhuisd en hebben alles mee genomen naar de nieuwe woning, maar betalen wel gewoon €45,- per maand.

Waarom krijgen wij als bestaande klanten dan geen korting of een ander aanbod (gratis film bijv.)
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 april 2019, 11:41

Hoi @nickycapo, welkom bij ons op het Forum. Nu lees ik dat je de aanbieding hebt gezien. Nu begrijp ik dat je hier ook gebruik van wilt maken. In principe is deze voor nieuwe klanten. Een soortgelijke korting heb jij ook al eens gehad. Voor bestaande klanten hebben we CombiVoordeel wat leuke extra's opleveren.

Maar je kunt natuurlijk altijd bellen. Wie weet kan mijn collega iets moois aanbieden.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Deze vraag komt hier natuurlijk vaker voorbij en nieuwe klanten krijgen voordeeltjes om het aantrekkelijk te maken en bestaande klanten kunnen bellen met de klantenservice als het contract ten einde loopt en wellicht krijg je dan ook een korting aangeboden.
Ik neem aan dat je indertijd ook gebruik hebt gemaakt van een aanbieding die natuurlijk eenmalig is.
Het ligt eraan wat je een voordeel noemt en welk abonnement je nu hebt.

Stel je hebt glasvezel 50/50, dat gaat dan worden 50/5.
De 5 is dan voor upload.

Als je nu TV hebt met glasvezel, heb je gratis het uitgebreid pakket.
Bij een nieuw abonnement, gaat dat €5,00 kosten.

Zo zijn er waarschijnlijk nog wel meer opties.

Met andere woorden, breng eerst in kaart wat je nu hebt
en of het nieuwe abonnement inderdaad goedkoper is.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @nickycapo, welkom bij ons op het Forum. Nu lees ik dat je de aanbieding hebt gezien. Nu begrijp ik dat je hier ook gebruik van wilt maken. In principe is deze voor nieuwe klanten. Een soortgelijke korting heb jij ook al eens gehad. Voor bestaande klanten hebben we CombiVoordeel wat leuke extra's opleveren.

Maar je kunt natuurlijk altijd bellen. Wie weet kan mijn collega iets moois aanbieden.
Ik wacht nu op monteur komt glasvezel installeren en ik heb al meer als een jaar combvoordeel met + pakket van €9,99 gratis totaal Telfort Thuis €41,00 TV en internet geen vast bellen.
Glasvezel nu €35,00 per maand volgens de Telfort services voor een jaar daarna €42,50. Ik wist niet dat Telfort deze actie had maar daar kwam ik achter toen ik toch glasvezel wilde annuleren.
Toen vertelde ze van deze actie maar staat niet op mijn welkom e-mail met het contract?
Ik weet niet hoe het verder gaat maar ik betaal geen €41,00 als €35,00 telefonisch aangeboden is en ingevoerd bij Telfort. Ik wacht wel maar zal wel weer niet goed komen.

Admin: screenshot verwijderd in verband met privacy/privégegevens.
@W Klumpenaar Misschien effe handig om de persoonlijke gegevens te verwijderen van dat contract, je bent op een openbaar forum en iedereen en alles kan het lezen en er wat mee doen.
Ben ik mee bezig maar lukt niet ook niet bij profiel instellingen enz.
Je kan het beste de hele foto verwijderen
Je kunt je klantgegevens invullen in je profiel, dan kan webcare zien wie je bent
en om welke aansluiting het gaat.

Je kunt ook de foto eerst verwijderen, door in de tekst op de kleine puntjes te staan,
dan op bewerk klikken, dan kan je de foto verwijderen.
Je kunt de afbeelding bewerken met een fotoprogramma, je gegevens verwijderen,
om het vervolgens weer te plaatsen.
Ik heb alleen mobiel en geen PC enz.
Het lukt niet om de screenshot bijlage te verwijderen.
Nog iets had gelijk glasvezel werkt niet geen internet wifi en mobiel en tv.
Oude modum weer aangesloten en alles doet het weer.
Kon Telfort niet bellen jullie hebben een storing en andere mogelijkheden kon ik niet Telfort bereiken want omdat glasvezel en internet geen verbinding.
Wij zijn ook maar gewoon (ex) klanten, webcare kan nu nog iets doen aan je gegevens, na een bepaalde tijd kun je niet meer bewerken jammer genoeg.
Maar als het oude modem nog werkt, zit deze op het glasmodem en moest je over van oud naar nieuw glasvezel?
Dan moet je wachten tot het glasmodem is vervangen en de verbinding aan de KPN kant is omgezet.

Reageer