beantwoord

[Aanmeldtopic] Help ons met testen van een nieuw modem!

• 11 oktober 2012
  • 210 reacties
  • 44664 keer bekeken

Badge +2
We zijn bezig met het ontwikkelen van een nieuw modem voor Telfort en kunnen jullie hulp daarbij goed gebruiken! Het betreft een modem van het merk Arcadyan dat geschikt is voor ADSL, VDSL en glasvezel, vergelijkbaar met onze huidige ZyXEL 2812HNU-F1. Het modem is voorzien van een voor Telfort ontwikkelde firmware.

Wie kan er meedoen?
Iedere Telfort Internet gebruiker.

Hoe kan ik meedoen?
Laat een berichtje achter in dit topic, geplaatst vanaf je eigen Telfort Internet aansluiting. Ben je op dit moment niet thuis? Laat dan ook een berichtje achter, maar stuur ook een privebericht met postcode, huisnummer en 06-nummer.

Moet ik mijn huidige modem dan terugsturen?
Nee, je krijgt het testmodem kosteloos thuisgestuurd. Je huidige modem hoeft niet retour en kan achter de hand gehouden worden voor het geval er problemen optreden.

Heeft dit invloed op mijn abonnement?
Nee, daaraan verandert niets.

Kan ik nog steeds mijn eigen VoIP-provider gebruiken en zelf portforwarding configureren?
Ja, dat kan.

Nadat de aanmeldingen verzameld zijn en het modem is verzonden krijgen jullie toegang tot een afgesloten Arcadyan pilot subforum. Daar kunnen we specifiekere informatie geven en kunnen jullie ervaringen delen. Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Hugo
icon

Beste antwoord door Hugo 12 oktober 2012, 19:14

Voor nu ga ik de inschrijving sluiten en zijn er voldoende aanmeldingen, allen bedankt voor de interesse en jullie enthousiasme! Waarschijnlijk lukt het wel om meer dan 50 testmodems te bemachtigen, dus ik laat het topic wel open zodat een reservelijst opgebouwd kan worden. Meer informatie volgt z.s.m. Nogmaals bedankt!

Hugo
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

210 reacties

IPv6 werkt nog niet op dit modem.

Sorry voor de dubbele reply, had het antwoord van Enterprise niet gezien.
Reputatie 1
Badge
Het is een tikkie aan de late kant, maar aangezien ik de afgelopen periode met af en toe wat problemen ervaar met het surfen op internet, bij deze toch ook nog maar mijn verzoek voor een plaatsje op de reservelijst.
Ik doe graag mee op de (reserve)lijst.
Badge
Mocht het nog mogelijk zijn. Ook ik heb interesse.
Doe ook nog graag mee indien mogelijk.

Heb erg veel problemen met het wegvallen van de internet verbinding via de WIFI van de Zyxel modem, net als veel andere forumleden

https://forum.telfort.nl/thuisnetwerk-draadloos-269/problemen-wifi-zyxel-2812-modem-27079/index4.html#post317446
Ik zou ook graag mee willen doen aan deze pilot als dat mogelijk is.
Privebericht heb ik al verstuurd.
Als het nog mogelijk is zou ik mij ook graag aanmelden voor de modemtest! Ondersteund dit modem ook eventueel VDSL(2) pairbonding?
Badge +1
@Hugo

Indien nog nodig. Ik ben van de partij om te testen!
Reputatie 8
Badge +17
Als het nog mogelijk is zou ik mij ook graag aanmelden voor de modemtest! Ondersteund dit modem ook eventueel VDSL(2) pairbonding?
Ja, maar niet in deze pilot.... 😉
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Iedereen hartstikke bedankt voor jullie interesse, de voorraad is er op. ;)

Dit topic gaat dan hierbij ook op slot.

Henk