beantwoord

[Aanmeldtopic] Help ons met testen van een nieuw modem!

• 11 oktober 2012
  • 210 reacties
  • 44664 keer bekeken

Badge +2
We zijn bezig met het ontwikkelen van een nieuw modem voor Telfort en kunnen jullie hulp daarbij goed gebruiken! Het betreft een modem van het merk Arcadyan dat geschikt is voor ADSL, VDSL en glasvezel, vergelijkbaar met onze huidige ZyXEL 2812HNU-F1. Het modem is voorzien van een voor Telfort ontwikkelde firmware.

Wie kan er meedoen?
Iedere Telfort Internet gebruiker.

Hoe kan ik meedoen?
Laat een berichtje achter in dit topic, geplaatst vanaf je eigen Telfort Internet aansluiting. Ben je op dit moment niet thuis? Laat dan ook een berichtje achter, maar stuur ook een privebericht met postcode, huisnummer en 06-nummer.

Moet ik mijn huidige modem dan terugsturen?
Nee, je krijgt het testmodem kosteloos thuisgestuurd. Je huidige modem hoeft niet retour en kan achter de hand gehouden worden voor het geval er problemen optreden.

Heeft dit invloed op mijn abonnement?
Nee, daaraan verandert niets.

Kan ik nog steeds mijn eigen VoIP-provider gebruiken en zelf portforwarding configureren?
Ja, dat kan.

Nadat de aanmeldingen verzameld zijn en het modem is verzonden krijgen jullie toegang tot een afgesloten Arcadyan pilot subforum. Daar kunnen we specifiekere informatie geven en kunnen jullie ervaringen delen. Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Hugo
icon

Beste antwoord door Hugo 12 oktober 2012, 19:14

Voor nu ga ik de inschrijving sluiten en zijn er voldoende aanmeldingen, allen bedankt voor de interesse en jullie enthousiasme! Waarschijnlijk lukt het wel om meer dan 50 testmodems te bemachtigen, dus ik laat het topic wel open zodat een reservelijst opgebouwd kan worden. Meer informatie volgt z.s.m. Nogmaals bedankt!

Hugo
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

210 reacties

Reputatie 1
PM in je inbox!;)
Ik wel best testen!
Niet ontevreden over het ZyXEL modem maar testen wil ik graag doen. :-)
PM in je inbox
Reputatie 8
Badge +16
Ik wil graag meedoen... gegevens zijn bij Webcare bekend.
Badge +1
Ik heb me aangemeld via een PM. Ben benieuwd wat het stroomverbuirk is, hoe het modem intraint op ADSL2+, en wat de wifi prestaties zijn. Ik had nog nooit gehoord van het merk.
Badge
Ik wil me ook graag aanmelden voor het testen van het nieuwe modem!
Reputatie 8
Badge +16
Bij deze meld ik me ook graag aan.

Zie overigens dat het modem sterk lijkt op de Technicolor TG 789vn.
Is deze vergelijkbaar of heeft deze meer mogelijkheden...?
Ik wil me ook graag aanmelden als test gebruiker voor het nieuwe modem.
Badge
Bij deze wil ik ook mee doen.
Badge
Ik wil me graag aanmelden om dit nieuwe modem te testen. PM is verstuurd.
Sure... wil ook wel testen met dit nieuwe modem.
Ondersteund deze ook SNMP (zoals de huidige Zyxel?) En kan deze eventueel ook in bridge worden gezet?
Ik doe graag mee. Bij dezen meld ik mij aan. Dit bericht is verstuurd vanaf mijn Telfort-aansluiting.
Badge +4
Ook benieuwd naar de bridge-functie hier :)

En is hij dual band? Of doet hij geen 5GHz?

2,4GHz zit bij ons in de buurt echt megavol helaas, dus moet echt 5GHz hebben, tenzij hij in bridge kan, dan laat ik de Netgear de wifi doen.

PS: "Nee, daaraan veranderT niets." 😉
Zal ik mijzelf dan ook maar opgeven 😉
Ik meld me graag aan.
Badge +1
Bij deze meld ik me ook graag aan om te testen 😮
Badge +1
ik zou ook graag mee doen
Badge +1
Ik wil het nieuwe modem ook graag testen.
En ik heb daar nu veel tijd voor door omstandigheden.
Badge
Mij mag je ook noteren.
zet mijn naam er ook maar bij
Ook ik heb interesse in een het nieuwe modem, vooral omdat volgens de postcode check ik nooit boven de 10mb/s down zou kunnen komen maar hier gewoon 15mb/s down haal (1,77 MB per seconde). De afstand tot de centrale die volgens sommige aanbieders 1,7 km zou zijn is eerder 950 meter.....
Badge +1
Meld mij maar en PiZZaMartijn.
Je mag ook 2 naar mijn adres sturen, kom vaak genoeg bij PiZZaMartijn
Badge +1
Ook ik heb interesse in een het nieuwe modem, vooral omdat volgens de postcode check ik nooit boven de 10mb/s down zou kunnen komen maar hier gewoon 15mb/s down haal (1,77 MB per seconde). De afstand tot de centrale die volgens sommige aanbieders 1,7 km zou zijn is eerder 950 meter.....

15 mb en 1,7km zou makkelijk moeten kunnen?
Reputatie 8
Badge +10
Ik ben uiteraard ook weer van de partij..! 😃
Badge
Ik wil ook wel meedoen, ben ook van plan zodra Telfort in onze woonplaats op glas gaat leveren over te stappen op glas.
Misschien een dubbeltest waardig.