beantwoord

Wil nieuw mobiel nummer toevoegen aan combivoordeel,werkt niet

• 22 oktober 2019
  • 12 reacties
  • 258 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo,

Voor mijn zoon hebben we,bewust omdat wel al bij Telfort zitten,gekozen voor een mobiel en abonnement bij Telfort.

Mijn man heeft ook een mobiel abonnement bij Telfort en is aangemeld voor combivoordeel,dit werkt prima.

Nu wilde ik mijn zoon ook toevoegen (kan immers tot 5 nummers) dus ik heb een smsje gestuurd naar 1266 met CombiVoordeel aan en dan zijn telefoonnummer maar deze smsje wordt niet afgeleverd..

Kunnen jullie wat voor mij betekenen?

Alvast bedankt..

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 oktober 2019, 14:18

Aha, op die manier. Dat was mij niet duidelijk. Vandaar dat het niet lukte. Als je het nummer inderdaad via Telfort Compleet hebt aangemeld, dan krijg je zeker de korting. Dat heb je helemaal goed gezien. Die korting wordt gegeven via KPN dus als je zeker wilt zijn kunnen mijn KPN collega's dat nakijken.

Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Je moet combivoordeel aan versturen vanaf ZIJN mobiele nummer

Reputatie 1
Badge

Ahhh ok,dank je wel..

Ga ik meteen doen :)

Reputatie 1
Badge

He bah,geeft aan ingevoerde code is niet herkend,probeer het nog een keer

Reputatie 8
Badge +17

In onderstaande link wordt aangegeven dat het vanzelf gaat en het combivoordeel bestaat uit dubbele data

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/combivoordeel-aanzetten.htm

Reputatie 1
Badge

Dat is dan vreemd..We hebben Telfort thuis en 1 mobiel nummer al toegevoegd.Dan zou je denken dat een smsje met CombiVoordeel aan en het telefoonnummer voldoende moet zijn..Dit gaat echter niet..krijg steeds een berichtje terug dat de code niet herkend wordt.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Boompje01, ik lees dat het nummer van jouw zoon wil aanmelden bij CombiVoordeel. Heel begrijpelijk. Alleen dit lukt niet. Ik heb dan ook even gekeken naar jouw CombiVoordeel. Ik zie daar 1 mobiel abonnement aan toegevoegd. Nu zie ik in jouw profiel een ander nummer? Is dat het nummer van jouw zoon? Klopt deze wel? Ik kan deze namelijk helemaal niet vinden? Zou je het juiste nummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt zodat ik verder mee kan kijken. 

Reputatie 1
Badge

Hoi@Bart - Telfort ,ik heb zojuist met Telfort klantenservice gebeld.

Wij konden mijn zoon zijn nummer niet toevoegen omdat hij van KPN is..

Hij is echter voor 8 oktober aangemaakt (6 oktober) maar blijkbaar al in het husselvoordeel.

Nu moest ik mijn man zijn Telfort nummer en mijn zoon’s KPN nummer toevoegen bij de site Telfort compleet,onze gegevens invullen en als het goed is moet het nu binnen enkele dagen gereed zijn..

Het combivoordeel op de Telfort site komt te vervallen en daarvoor is/komt er dus KPN/Telfort compleet..

En als het goed is is dit onze nieuwe “combi voordeel”

Wij hebben thuis bellen/internet en tv van Telfort,man heeft een Telfort mobiele nummer en als combi voordeel hebben we Fox Sports en mijn man dus dubbele data op zijn mobiel..

Hopelijk blijft dit verder hetzelfde..

Zo het lijkt krijgen we “korting” van €7.50 of €5,- pm op mijn zoon zijn mobiele abonnement ?

Of zie ik dat verkeerd ?

PS;het nummer in mijn profiel is mijn (Vfone) nummer en het meest makkelijk (en stabiel) te bereiken)

Reputatie 8
Badge +11

Aha, op die manier. Dat was mij niet duidelijk. Vandaar dat het niet lukte. Als je het nummer inderdaad via Telfort Compleet hebt aangemeld, dan krijg je zeker de korting. Dat heb je helemaal goed gezien. Die korting wordt gegeven via KPN dus als je zeker wilt zijn kunnen mijn KPN collega's dat nakijken.

Reputatie 1
Badge

@Bart - Telfort Haha mij ook niet tot ik dus de klantenservice gebeld had..Tot op heden niks vernomen dus als het nagekeken kan worden heel graag..

Reputatie 8
Badge +11

Ik kan het niet inzien. Je krijgt de korting bij KPN, je kan het daar navragen. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb het laatste berichtje gehad op 24/10..het zou tot een maand kunnen duren..

Reputatie 8
Badge +11

Dan is het daar nog even wachten op. Dan wordt het sowieso geregeld. 

Reageer