beantwoord

Wijziging CombiVoordeel?

• 17 februari 2016
  • 3 reacties
  • 433 keer bekeken

Reputatie 1
Fijn die onduidelijkheid bij Telfort !!! doorgaans word je geholpen door ervaren medewerkers ! zo ook ik de eerste keer duidelijk gekozen voor combivoordeel gelijk voor het maximale aantal van 5 abonnementen ! word ik niet gebeld door de een of andere muts met de mededeling : U als trouwe klant mag ik het gratis HBO pakket aanbieden ? maar mevrouw ik wil dat helemaal niet en er zit altijd een addertje onder het gras was mijn mededeling ! nee hoor het kost u niets en het blijft gratis zolang ik maar het pakket tv /internet of bellen handhaaf ! nou toch maar over stag gegaan ! na één maand kwam de eerste zoon klagen dat hij nog geen verdubbeling had van zijn Mb`s en belminuten ! ik aan de telefoon gehangen gelukkig een deskundige dame aan de lijn bood haar verontschuldiging aan en heeft alles weer terug gezet zoals het was conclusie je kunt maar gebruik maken van één voordeel per aansluiting !!! dus niet alle Callcenter medewerkers zijn goed geïnstrueerd voor ze los worden gelaten op de klanten ondanks de begeleiding ! maar wat schets mijn verbazing na 1 jaar na dit gebeuren komt mijn andere zoon naar mij toe met de mededeling waarom heb ik geen 1000 MB bleek het bij nader inzien in december jl gedeactiveerd te zijn hoe ? Joost kan het weten en het kan alleen via de computer heb ik begrepen ! nou dat komt hard aan ik zit nooit in Mijn Telfort ! maar vanaf heden zal ik wat meer de zaken monitoren want soms heb ik het idee dat de computer hoe goed het ook is afhankelijk is van instellingen en met één klik kun je veel ellende veroorzaken als ook voorkomen !
icon

Beste antwoord door Stephen 22 februari 2016, 17:35

Bedankt voor jouw gegevens Jan! Ik heb het voor je uitgezocht en kan denk ik wel verklaren hoe het komt dat CombiVoordeel in december weer werd gedeactiveerd. In november 2015 ben je overgestapt van ADSL naar glasvezel. Door deze overstap (wijziging) is jouw CombiVoordeel te komen vervallen waardoor deze opnieuw moest worden aangemeld. Bij een verhuizing of wijziging van je abonnement moet CombiVoordeel altijd opnieuw worden aangemeld. Gelukkig staat alles nu wel juist geregistreerd. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Beste Jan, welkom op het forum! Ik betreur de onduidelijkheid die is ontstaan. Als klant moet je ten alle tijden weten waar je aan toe bent. Indien je mij je naw-gegevens kenbaar maakt in een privébericht dan wil ik graag voor je kijken naar je CombiVoordeel status. Hopelijk kan ik je dan een verklaring geven voor de afmelding in december vorig jaar.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Jan! Ik heb het voor je uitgezocht en kan denk ik wel verklaren hoe het komt dat CombiVoordeel in december weer werd gedeactiveerd. In november 2015 ben je overgestapt van ADSL naar glasvezel. Door deze overstap (wijziging) is jouw CombiVoordeel te komen vervallen waardoor deze opnieuw moest worden aangemeld. Bij een verhuizing of wijziging van je abonnement moet CombiVoordeel altijd opnieuw worden aangemeld. Gelukkig staat alles nu wel juist geregistreerd. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Ja Dat klopt ! dus dat is er mis gegaan ivm de overgang ben je dus als individu eigenlijk de dupe ! En mocht ik bij nader inzien als ik de rekeningen naloop buiten mijn normale bundel getreden als gevolg van de overstap dan moet ik zeker wel de kosten dragen ondanks dat ze wel binnen de combi bundel zouden vallen ! je begrijpt wel wat ik bedoel. Had de juffrouw (klantendienst medewerker) mij er niet op attenderen dat ik met ingang van het nieuwe contract de verdubbelaar zelf moet activeren ? zou het niet een standaard service moeten zijn ! immer jullie met zijn allen heten toch Klantenservice ?

En met dat Gelukkig ! Stephan dat hebben wij aan ons zelf te danken nl omdat mijn zoon het opviel dat er iets mis was met de bundel ! Het zou toch mooi zijn om alle medewerker in de groep of via een mail op de hoogte te stellen dat wanneer iemand overschakelt hij zijn voordelen opnieuw dient in te stellen dit om teleurstellingen te voorkomen ! ik denk dat daar de klanten tevredenheid gelijk stijgt en de evt rekening niet onnodig stijgt . MvG Jan Middel