beantwoord

Wijzigen Combivoordeel en gemiste oproepen

Ik heb het probleem,dat wanneer er iemand gebeld heeft,of dat er een voicemailbericht is dat dit heel lang duurt voordat dit via het telfort netwerk word doorgegeven en op de telefoon zichtbaar is.
Dit probleem dit zich allen voor als het toestel uit staat.
Het toestel continu aan laten staan is geen optie,maar hoe kan ik dit het beste oplossen.

Ook wil ik graag mijn Combivoordeel gewijzigd zien.GEEN extra pakket .maar 5 EURO KORTING op de factuur van Internet en TV.

Titel van topic aangepast in verband met vindbaarheid - Admin
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 augustus 2018, 15:45

Hallo Jan, CombiVoordeel is zo te zien actief geworden voor je, met de factuurkorting. De achterliggende afdeling heeft er hard aan gewerkt en het is nu gelukkig opgelost. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hi Jan,

Welkom op het forum! Ik heb even in het systeem gekeken en zie dat je sinds 11 juni het Pluspakket aan hebt staan. Omdat je Combivoordeel maar één keer per maand kunt wijzigen kan dit op z'n vroegst op 11 juli. Wanneer je echter gebruik wilt blijven maken van het Pluspakket en tegelijkertijd je Combivoordeel wilt wijzigen, ben je voordeliger uit wanneer je het Pluspakket als voordeel laat aan staan.

Als je dit uit wilt zetten en wilt dat ik het Combivoordeel voor je wijzig, zou je dan je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Dan ga ik graag voor je aan de slag! Wanneer je het liever zelf doet kan dat ook, namelijk via de Mijn Telfort omgeving.

Wat betreft je telefoon, het duurt normaal gesproken eventjes voordat je telefoon het netwerk heeft gevonden nadat je het toestel uitgeschakeld hebt. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat dit langer dan bijvoorbeeld een minuut duurt, maar het is ook afhankelijk van hoe goed het mobiele signaal op de locatie is op dat moment. Zou je ook je 06-nummer aan je profiel willen toevoegen? Dan kijk ik ook even hoe het staat met je netwerkinstellingen. Ik hoor het graag van je!
Beste Rozemarijn- van Telfort, Bedankt voor je snelle reactie.
Bij deze heb ik mijn 06 nummer in mijn profiel gezet.,hopenlijk kun je hier wat mee.
Ook wil ik je het volgende vragen, als ik aan het bellen ben met iemand, en iemand anders wil mij dan bellen op het zelfde moment dan krijgt deze meteen de voicemail en geen in gesprektoon.
Maar op dit moment is het zo,dat wanneer de voicemail niet aan zou staan,wij dan ook geen gemiste oproepen kunnen zien.
Hopend jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd,wacht ik op antwoord van het telfort forum.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Jan,

Net heb ik even in het systeem gekeken en ik zie dat je gebruik maakt van een simkaart uit 2006. Ik kan als je dit wilt je simkaart vervangen, je ontvangt dan een 3 in 1 kaartje dat je in alle toestellen kunt gebruiken. Ik vermoed dat je slechte bereik hiermee te maken heeft namelijk.

Wat betreft je voicemail, wanneer je deze uitschakelt zou je wel moeten kunnen zien wie er gebeld heeft. Wat voor toestel heb je? Dan kan ik meedenken over een mogelijke oplossing. Misschien hebben @nelly jacoba, @Koffiemok of @Kees-Jan hier nog tips over?
Reputatie 8
Badge +15

Ook wil ik je het volgende vragen, als ik aan het bellen ben met iemand, en iemand anders wil mij dan bellen op het zelfde moment dan krijgt deze meteen de voicemail en geen in gesprektoon.

Heb je gecontroleerd of wisselgesprek aan staat? Zo te lezen staat deze uit.
Reputatie 3
Badge +8
Dat is een goede suggestie, @Koffiemok! Ik zie in het systeem dat de mogelijkheid tot het voeren van wisselgesprekken niet aan staat, deze heb ik nu even aangezet. Zou je kunnen testen of je bij het bellen van je 06-nummer nog steeds direct de voicemail krijgt wanneer je al in gesprek bent, @jan-stofdoek? Dan weten we of we op de goede koers zitten 🙂
Bedankt voor de snelle reactie.
Als je dan mij een nieuwe simkaart zou toe willen sturen met behoud van mijn huidige nummer,dan kan ik weer optimaal gebruik maken van de Telfort kwaliteit.
Om de nummers van de oude sim-kaart over te zetten naar de nieuwe sim-kaart,kan ik deze dan beter eerst allemaal naar het telefoongeheugen kopieren,en en dan op de nieuwe kaart terugzetten ?
Mijn Adres is B********* ** * .**** ** *************.
Nogmaals bedankt voor de genomen moeite.
Groeten J-S

Bericht gewijzigd i.v.m. privacy
Reputatie 8
Badge +18
Haal je adres gegevens even uit je post. Dit is een openbaar forum.
Als je 06 en adres gegevens in je forumprofiel staan kan alleen webcare ze zien.

Post bewerken:
Klik op de 3 puntjes onder de post, en kies "bewerk".

Forumprofiel aanvullen:
klik op je forumnaam rechtsboven en kies "instellingen "
Reputatie 3
Badge +8
Hi Jan,

Ik heb je bericht even gewijzigd i.v.m. privacy. In dit geval is het inderdaad verstandig om de gegevens die op je oude simkaart staan over te zetten naar je telefoongeheugen. Doe dit sowieso voordat je de nieuwe simkaart activeert. Je kunt deze altijd het beste een back-up geven, zeker wanneer er telefoonnummers in staan die je niet kwijt wilt raken.
Ik ga je een nieuwe simkaart opsturen. Omdat je een abonnement hebt, is er geen nummerbehoud nodig. De nieuwe simkaart wordt automatisch aan je huidige nummer gekoppeld. Laat je het me weten wanneer je nog vragen hebt? Dank voor je oplettendheid, @nelly jacoba!
Sorry voor de fout met mijn gegevens.
Zouden jullie van Telfort mijn COMBIVOORDEEL willen wijzigen ,omdat ik toch liever de volgende keer 5 Euro korting op mijn factuur wil ontvangen.
Met dank ,jan-stofdoek.
Reputatie 8
Badge +18
Dat kan je makkelijk zelf doen.
https://www.telfort.nl/combivoordeel/

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/combivoordeel-wijzigen.htm
Reputatie 3
Badge +8
Hi Jan,

Dank je wel voor je bericht! Je kunt zoals Nelly Jacoba aan geeft je Combivoordeel ook via Mijn Telfort wijzigen. Uiteraard doe ik dit ook graag voor je! Wil je het Pluspakket wel aan laten staan na het wijzigen van Combivoordeel? Want wanneer je alsnog gebruik wilt maken van het Pluspakket ben je met dit Combivoordeel voordeliger uit dan wanneer je de factuurkorting krijgt. Ik hoor het graag van je!
Bedankt voor de reactie,bij deze zou ik graag willen dat je het combivoordeel wijzigt in de factuurkorting van 5 euro op internet en interactieve TV.
Bij voorbaat hiervoor dank.
Reputatie 3
Badge +8
Hi @jan-stofdoek,

Net heb ik je Combivoordeel gewijzigd naar de factuurkorting, dit wordt normaal gesproken binnen 24 uur verwerkt. Ik wacht nog even af hoe dit verwerkt wordt binnen 24 uur. Je ontvangt via sms of e-mail bevestiging van de wissel. Ik houd het voor je in de gaten!
Reputatie 3
Badge +8
Hi @jan-stofdoek,

Om de aanvraag goed te verwerken gaan we Combivoordeel opnieuw aanmelden, hiervoor moeten we het uit- en weer aanzetten. De sms'jes en mailtjes die je ontvangt hebben hier dus mee te maken. Morgen wordt je weer aangemeld. We houden het in de gaten in de tussentijd, laat het ons weten wanneer je nog vragen hebt!
[Bedankt voor de moeite ,ik wacht nu af of de factuurkorting ook daadwerkelijk uitgevoerd word.
Met vr gr ,jan-stofdoek..
Reputatie 6
Badge +8
Hi Jan, ik stuur je even een berichtje zodat je weet dat we het nog niet vergeten zijn. Het is nog in behandeling bij de achterliggende afdelingen en er wordt nog steeds aan gewerkt. Ik blijf het voor je in de gaten houden en zodra ik meer nieuws heb zal ik het met je delen!
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Jan, CombiVoordeel is zo te zien actief geworden voor je, met de factuurkorting. De achterliggende afdeling heeft er hard aan gewerkt en het is nu gelukkig opgelost. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer