Kan ik combivoordeel probleemloos omzetten?.
Vorige keer(aantal maanden geleden ging er van alles verkeerd), was 2x zoveel data kwijt etc.
Ik wil graag van pluspakket naar fox sports toe,of kan Telfort dat even voor mij doen?
Beste antwoord door Alexandra - Telfort
Goed dat je met deelt wat er is gebeurd, en dat je ook je zorgen deelt, zeker omdat het eerder niet goed gegaan is. Jouw CombiVoordeel wordt 'rechtgezet', door het eerst uit te zetten, zodat het daarna weer aangezet kan worden. Mijn collega's zijn daarmee bezig geweest, vandaar dat ik eerder aangaf dat je mails over af- en aanmeldingen zou krijgen :)
Ik zie dat alles nu goed loopt. Zoals Loes, die je via de chat gesproken hebt, met je afgesproken heeft, is dat de voordelen weer aangezet worden. Dat heeft ongeveer 1 werkdag de tijd nodig. De voordelen voor je mobiele nummers staan alweer aan, daar heb je ook sms'jes over gekregen ter bevestiging, klopt dat? Fox Sports wordt ook vandaag toegevoegd zie ik. Geen zorgen, het komt allemaal goed.
Laat het vooral weten als je vragen hebt.
Bekijk reactie
Ik zie dat alles nu goed loopt. Zoals Loes, die je via de chat gesproken hebt, met je afgesproken heeft, is dat de voordelen weer aangezet worden. Dat heeft ongeveer 1 werkdag de tijd nodig. De voordelen voor je mobiele nummers staan alweer aan, daar heb je ook sms'jes over gekregen ter bevestiging, klopt dat? Fox Sports wordt ook vandaag toegevoegd zie ik. Geen zorgen, het komt allemaal goed.
Laat het vooral weten als je vragen hebt.