beantwoord

Wijzigen CombiVoordeel

  • 21 januari 2019
  • 12 reacties
  • 287 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi,
Kan ik combivoordeel probleemloos omzetten?.
Vorige keer(aantal maanden geleden ging er van alles verkeerd), was 2x zoveel data kwijt etc.
Ik wil graag van pluspakket naar fox sports toe,of kan Telfort dat even voor mij doen?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 januari 2019, 10:59

Goed dat je met deelt wat er is gebeurd, en dat je ook je zorgen deelt, zeker omdat het eerder niet goed gegaan is. Jouw CombiVoordeel wordt 'rechtgezet', door het eerst uit te zetten, zodat het daarna weer aangezet kan worden. Mijn collega's zijn daarmee bezig geweest, vandaar dat ik eerder aangaf dat je mails over af- en aanmeldingen zou krijgen :)

Ik zie dat alles nu goed loopt. Zoals Loes, die je via de chat gesproken hebt, met je afgesproken heeft, is dat de voordelen weer aangezet worden. Dat heeft ongeveer 1 werkdag de tijd nodig. De voordelen voor je mobiele nummers staan alweer aan, daar heb je ook sms'jes over gekregen ter bevestiging, klopt dat? Fox Sports wordt ook vandaag toegevoegd zie ik. Geen zorgen, het komt allemaal goed.

Laat het vooral weten als je vragen hebt.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi Ben, graag gedaan! Ik ben blij om te horen dat alles nu werkt zoals jij wilt en zoals het hoort 🙂 Dat is belangrijk. Je weet me te vinden als ik iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Hallo Alexandra,

Inderdaad het werkt weer zo als voorheen.
Ja ik heb gisteravond een sms bericht gehad dat combivoordeel weer aanstaat en ook heb ik daarover een E-mail ontvangen. Het juiste combivoordeelpakket werkt nu dus dat is prima.
Bedankt voor de hulp dat stel ik zeer op prijs.
Reputatie 8
Badge +9
Goed dat je met deelt wat er is gebeurd, en dat je ook je zorgen deelt, zeker omdat het eerder niet goed gegaan is. Jouw CombiVoordeel wordt 'rechtgezet', door het eerst uit te zetten, zodat het daarna weer aangezet kan worden. Mijn collega's zijn daarmee bezig geweest, vandaar dat ik eerder aangaf dat je mails over af- en aanmeldingen zou krijgen :)

Ik zie dat alles nu goed loopt. Zoals Loes, die je via de chat gesproken hebt, met je afgesproken heeft, is dat de voordelen weer aangezet worden. Dat heeft ongeveer 1 werkdag de tijd nodig. De voordelen voor je mobiele nummers staan alweer aan, daar heb je ook sms'jes over gekregen ter bevestiging, klopt dat? Fox Sports wordt ook vandaag toegevoegd zie ik. Geen zorgen, het komt allemaal goed.

Laat het vooral weten als je vragen hebt.
Reputatie 1
Ik weet niet hoelang het duurt voordat Telfort combivoordeel beoordeeld na aanmelding dat ik aan de voorwaarden voldoe?. Maar door toedoen van Telfort ben ik mijn combivoordeel kwijt allen door een simpele wijziging van een combivoordeel!. Een aantal maanden gelden dat zelfde probleem ook al gehad na een combivoordeel wijziging. Hoe moeilijk kan het zijn om combivoordeel te wijzigen?. Normaal gesproken moet ik dat zelf kunnen doen maar schijnbaar werkt dat bij mij niet. Door zo'n wijziging zit ik dus sinds gistermiddag zonder combivoordeel terwijl het combivoordeel wat ik had dus ook weg is!
Hoop toch wel dat het zeer snel opgelost word!!
Reputatie 1
Hoi Alexandra,
Ik heb gisterenavond nog een chatcontact met Telfort medewerker Loes gehad en die heeft combivoordeel weer aangevraagd voor mij met beide mobiele nummers en Foxsports. Vervolgens kreeg ik binnen 2 uur daarna een E-mail met de mededeling dat combivoordeel was aangevraagd, en als het goed is dat het binnen 1 dag zou zijn geactiveerd. Dus ik hoop maar dat ik vandaag weer over een werkend combivoordeel beschikt.
Reputatie 8
Badge +9
Ik kan me voorstellen dat dat niet heel duidelijk is, en lijkt of het mis gaat. Ik zie dat de specialisten er al mee bezig zijn geweest, en je ook twee e-mails hebben gestuurd. De berichten die je hier deelt, zijn automatische e-mails. Mijn collega heeft je, los hiervan, een mail gestuurd met dat ze ermee bezig zijn, waardoor je verschillende aan- of afmeldingsberichten kan krijgen. Dat klopt dus, vandaar dat je die mails gekregen hebt.

Daarnaast hebben ze je een mail gestuurd met instructies om CombiVoordeel weer te activeren, zodat alles weer klopt. Deze mail is van gistermiddag, heb je deze ontvangen? En zo ja, is het activeren gelukt?
Reputatie 1
Nog geen uur later deze mail. Weet niet wat er allemaal gebeurd maar ik heb niks gedaan en ben nu weer alles kwijt!!!

Reputatie 1
Nou krijg ik een sms met de de de volgende tekst zie afbeelding.
Maar ben nu het combivoordeel helemaal kwijt.

Reputatie 1
Hoi Alexandra,
Bedankt voor de hulp, ik wacht het af.
Reputatie 8
Badge +9
Hi Ben, helemaal goed! Ik heb het zelf geprobeerd aan te passen, maar dat lukt niet. Daarom heb ik het doorgezet naar de specialisten van CombiVoordeel! Zij maken in orde dat je straks gratis Fox Sports Eredivisie hebt, plus je mobiele CombiVoordeel. Dat gebeurt meestal binnen een paar werkdagen. Ik houd het voor je in de gaten, zo gauw ik nieuws heb laat ik het je weten.
Reputatie 1
Hoi Alexandra,
Die 5Eurohoor ik niet te krijgen dus die kan vervallen. En je mag het pluspakket omzetten naar foxsport voor mij. Dan heb ik dus 2x zoveel data en foxsport, en dan zonder de extra 5 euro korting die ik ook nog heb nu.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Ben, als het de vorige keer niet lekker is gelopen, snap ik dat je ons vraagt of wij de wissel voor je willen doen 🙂 Ik help je graag verder met CombiVoordeel.

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Op dit moment heb je zelfs twee CombiVoordeel kortingen aan staan, namelijk het gratis Pluspakket én €5 factuurkorting. Dit is niet gebruikelijk, omdat je gewoonlijk kiest tussen deze opties. Ik kan jouw korting wel wijzigen van het Pluspakket naar Fox Sports Eredivisie, echter is dan de kans groot dat beide kortingen die nu aan staan vervallen, omdat dit niet gebruikelijk is. Aan de andere kant kan ik, als je nu besluit niets te wijzigen, het ook niet garanderen dat beide kortingen actief zullen blijven in de toekomst.

Laat je het weten als je wilt dat ik iets voor je aanpas?

Reageer