beantwoord

Wijzigen combivoordeel

Reputatie 1
Ik ben een beetje boos op Telfort, en wel vanwege het volgende:

Nu het winterstop (en vakantie) is, heb ik gisteren mijn combivoordeel deze maand gewijzigd van Fox Sports Eredivisie naar het Pluspakket. Netjes een sms en mail gekregen dat mijn combivoordeel is aangezet, vanmorgen kon ik inderdaad naar de extra zenders en video on demand kijken. Tot mijn verbazing kon ik ook nog steeds Fox Sports Eredivisie kijken. Daarom maar even ingelogd bij mijn Telfort, en wat staat daar als extra pakketten? Pluspakket, á 9,99 (en daaronder korting van 9,99) maar ook nog steeds Fox Sports Eredivisie á 7,50. Daarop direct gebeld met de klantenservice, of dit kon kloppen. En dat werd inderdaad bevestigd, ook Fox stond nog aan, voor 7,50 p/m. Dit is schijnbaar de normale gang van zaken. Het pakket wat je wijzigt blijft wel aan staan. ZO WORDT JE DUS GENAAID!!!! Als ik hier niet attent op was geweest, had ik dus nog lekker een maand Fox door betaald, terwijl ik deze uit wil hebben. Het lijkt mij toch logisch dat, als ik combivoordeel wijzig, het ene pakket AAN gaat en het andere UIT? Ik vind dit een hele rare manier van werken, en makkelijk geld verdienen van Telfort....

Amen!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 december 2018, 13:27

Hoi zandbergena, ik lees dat je het CombiVoordeel hebt gewijzigd van Fox Sports naar het Pluspakket. Je geeft aan dat nu beide pakketten voor de volle pond aan staan. Dat zou niet zo moeten zijn. Het ene pakket moet inderdaad uit gaan en het andere aan. Excuses dat het zo gelopen is. Klopt het dat ik het goed lees dat mijn collega het wel heeft opgelost? Zo niet, zou je dan jouw postcode + huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kijk ik met je mee.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi zandbergena, ik lees dat je het CombiVoordeel hebt gewijzigd van Fox Sports naar het Pluspakket. Je geeft aan dat nu beide pakketten voor de volle pond aan staan. Dat zou niet zo moeten zijn. Het ene pakket moet inderdaad uit gaan en het andere aan. Excuses dat het zo gelopen is. Klopt het dat ik het goed lees dat mijn collega het wel heeft opgelost? Zo niet, zou je dan jouw postcode + huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kijk ik met je mee.
Reputatie 1
Hoi Bart,

Je collega heeft inderdaad alles netjes geregeld, Fox staat uit. Ik vind alleen de hele gang van zaken krom geregeld, want ik had dus zelf na het wijzigen van combivoordeel ook nog zelf Fox uit moeten zetten. Zoals hij het uitlegde bleef deze normaal standaard dan ook aan staan. In mijn ogen, als ik iets wijzig, gaat het ene aan en het andere automatisch dan ook uit, toch?

Het is dus uiteindelijk goed gekomen, de volgende keer bel ik wel voor het wijzigen van pakketten of combivoordeel, dan ontstaan er geen onduidelijkheden 😉

Fijne jaarwisseling toegewenst
Reputatie 8
Badge +9
Het zou gewoon gewisseld moeten worden inderdaad. Je dient het dan wel echt als CombiVoordeel te wijzigen. Dan wordt het ene pakket vervangen door het andere.

In ieder geval goed om te lezen dat het geregeld is.

Mocht je zo nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Jij ook een hele fijne jaarwisseling gewenst.

Reageer