beantwoord

Wijzigen bankrekeningnummer zonder verlies Telfort CombiVoordeel

• 16 september 2019
  • 5 reacties
  • 233 keer bekeken

Reputatie 1
Naast Telfort thuis lopen er drie telfort mobiel abonnementen. Hoe kan ik het bankrekeningnummer voor de incasso van een van de mobiele telefonie abonnementen wijzigen, zonder verlies van het combivoordeel. Of is het verplicht om voor alle abonnementen te incasseren van hetzelfde nummer?

Ik hoor graag.
icon

Beste antwoord door JanD 16 september 2019, 09:07

Hallo @Jack1968 voor de combikortingen gelden dezelfde postcode en huisnummer. Banknummer is niet van belang, evenmin als de tenaamstelling.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Jack1968 voor de combikortingen gelden dezelfde postcode en huisnummer. Banknummer is niet van belang, evenmin als de tenaamstelling.
Reputatie 1

Dank voor je snelle reactie. Dan blijft mijn vraag staan over hoe ik de incasso kan wijzigen. Toelichting, het gaat om het nummer van mijn meerderjarige, thuiswonende, zoon. Het contract staat al sinds het jaar kruik op mijn naam en wordt van mijn bankrekening geincasseerd.

Kortom, hoe krijg ik dit zodanig gecorrigeerd dat het abonnement bij hem wordt geincasseerd?
Het beste, lijkt mij, is het contract over te laten zetten op zijn naam.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/contract-overnemen-telfort-mobiel.htm
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Jack1968 , inderdaad, zoals @nelly jacoba schrijft, een contractaanpassing aanvragen bij Telfort via 0900 9596 of twitteren of facebooken voor een snel antwoord.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Jack1968, ik zie dat je al op weg geholpen bent, dat is fijn 🙂

Ik ben het eens met nelly jacoba en JanD, het lijkt mij ook het beste om het contract op naam van je zoon te zetten. Dit kan je regelen via de pagina die nelly jacoba deelde, of via een KPN winkel. Als je daar samen met je zoon naartoe gaat met allebei een legitimatiebewijs, kan het ook geregeld worden in de winkel. Het hangt er maar net van af wat voor jou/jullie het handigst is.

Als je vragen of opmerkingen hebt, laat het gerust weten!

Reageer