beantwoord

Wel of geen wisseling?

• 21 juli 2016
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Badge
Hallo daar,

Fijn u hier te treffen. Ben het spoor wat betreft het combivoordeel een beetje bijster.

Eerder deze dag (nacht) heb ik een poging gewaagd om via mijn telfort het combivoordeel te wijzigen. Graag zou ik HBO wisselen voor opnemen. Na aardig wat gezoek, onduidelijkheden en andere vage wegwijzigingen zie ik de tekst verschijnen " wisseling is al klaar" of woorden van gelijke strekking. Ik kan mij de optie's van het combivoordeel niet herinneren. Tevens heb ik door al dat gezoek, onduidelijkheden en de vage wegwijzigingen geen flauw idee hoe ik überhaupt daar terecht ben gekomen.

Mijn vraag is dan ook heeft er een wijziging plaats gevonden?
Zoja? Kan deze omgezet worden naar opnemen?
Zonee? Kan de wisseling tussen HBO en opnemen door de telfort medewerker alsnog gedaan worden? (Ben echt verdwaald in mijn telfort ;-)).

Vriendelijke groet,

Josephine
icon

Beste antwoord door Fientje 21 juli 2016, 15:22

Hallo Josephine, welkom op het forum! Indien je mij je naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt via een privébericht dan kijk ik graag voor je of de wisseling van CombiVoordeel succesvol heeft plaatsgevonden. :)

Hallo Stephan,

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Rond 13:30 is het mij dan toch gelukt om HBO om te wisselen voor opnemen. Keurig via SMS bevestiging gekregen dat het met 24 uur in orde zal zijn. Maar hoe zit het dan wat Jimny aangeeft? Niet dat het erg lang wachten is op een nieuwe factuurperiode, daar deze over 2 dagen ingaat.

Dank je wel voor de reactie voor zover.

Vriendelijke groet,

Josephine
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wil je eens inloggen op mijn telfort daar kun je precies zien wat voor Combivoordeel je nu hebt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Josephine, welkom op het forum! Indien je mij je naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt via een privébericht dan kijk ik graag voor je of de wisseling van CombiVoordeel succesvol heeft plaatsgevonden. 🙂
Badge
Hallo Josephine, welkom op het forum! Indien je mij je naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt via een privébericht dan kijk ik graag voor je of de wisseling van CombiVoordeel succesvol heeft plaatsgevonden. :)

Hallo Stephan,

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Rond 13:30 is het mij dan toch gelukt om HBO om te wisselen voor opnemen. Keurig via SMS bevestiging gekregen dat het met 24 uur in orde zal zijn. Maar hoe zit het dan wat Jimny aangeeft? Niet dat het erg lang wachten is op een nieuwe factuurperiode, daar deze over 2 dagen ingaat.

Dank je wel voor de reactie voor zover.

Vriendelijke groet,

Josephine
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Josephine, bedankt voor je snelle reactie. Fijn dat het is gelukt. Alleen het voordeel 2 keer zoveel minuten en MB's gaat per factuurperiode in. De andere voordelen zoals HBO pakket gaat per direct in dus wachten is niet nodig. Ik heb Jimny hierover ook geïnformeerd. 🙂
Reputatie 8
Badge +17
@Fientje ben er even ingedokken en HBO , Kidspakket en opneem pakket gaan meteen in na de wijziging en is mij ook bevestigd door Stephen

Reageer