beantwoord

Wegens wijziging appartementsaanduiding vervalt combivoordeel

• 19 juli 2018
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Ik heb zowel mijn thuis- als mijn mobiele abonnement op hetzelfde adres. Onlangs heb bij mijn thuis abonnement ik de aanduiding voor mijn appartement aangepast van -15 naar K15. hierdoor correspondeerde deze niet meer met de aanduiding op mijn mobiele abonnement. Ik heb daar nu ook de aanduiding voor mijn appartement aangepast naar K15 zodat de adresgegevens van beide abonnementen overeenkomen.

Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik mijn combivoordeel behoudt? het zou zonde zijn als ik mijn opgespaarde MB's en mijn opnames kwijt zou raken door deze wijziging.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 juli 2018, 10:27

Hallo Lennart, ik kan me voorstellen dat je daarbij de voordelen van CombiVoordeel wilt behouden! Ik ben meteen voor je gaan kijken en op dit moment zie ik dat CombiVoordeel actief is, daarbij lijkt vandaag wel een sms naar je gestuurd te zijn over een aanmelding. Heb je het vandaag opnieuw aangemeld?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Lennart, ik kan me voorstellen dat je daarbij de voordelen van CombiVoordeel wilt behouden! Ik ben meteen voor je gaan kijken en op dit moment zie ik dat CombiVoordeel actief is, daarbij lijkt vandaag wel een sms naar je gestuurd te zijn over een aanmelding. Heb je het vandaag opnieuw aangemeld?

Reageer