Wat kan er allemaal mis gaan?......schandalig!

• 5 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 153 keer bekeken

Omdat het voetbalseizoen weer begon heb ik mijn combivoordeel weer naar Fox Sports+ dubbele data omgezet.
Toen wij voetbal wouden kijken kwamen wij er achte dat dit niet werkte......bellen met Telfort maar
Mevrouw vertelde mij dat ik combivoordeel helemaal niet aan had staan, sterker nog......ik had het 29-7 weer uitgezet! Ik stond op dat moment ingelogd in " mijn Telfort "en kon toch echt zien dat deze aan stond (groen aangevinkt!!!!) en heb zelf helemaal niets uit gezet. Ik werd nog net niet voor leugenaar uitgemaakt.........
Ik vroeg hoe ik het zelf uitgezet had want binnen 30 dagen na de wijziging kan je niets meer aanpassen........er kwam geen antwoord.
De enige oplossing volgens haar was het hele combivoordeel uit te zetten en dan 48 uur later weer te bellen zodat ze het aan de telefoon weer aan konden zetten.
Dus ik op maandag terug bellen en de medewerker vond het maar een raar verhaal, ik kon het zelf aan zetten toch? Dit bleek niet het geval want als ik mijzelf aanmeldde kwam er bij Telfort geen melding binnen. De medewerker heeft het toen geprobeerd maar dit lukte ook niet (dit was trouwens wel de enige medewerker die vriendelijk was en veel kennis had). Zij ging het met de desbetreffende afdeling opnemen.
Ik werd keurig door haar terug gebeld en zij vroeg mij om "combivoordeel aan" naar 1266 te sms en.
En zowaar kreeg ik een sms terug dat ik aangemeld was......maar.......al snel volgde een sms met de melding dat mijn telefoonnummer niet via "mijn Telfort" aangemeld was.
Tja.....gaan we weer......weer inloggen en proberen aan te melden maar zonder succes.......maar weer bellen.....(en iedere keer giga lang in de wacht staan)......de volgende medewerkster aan de lijn.......nee, het nummer was inderdaad niet bekend maar zij vroeg mij te proberen om mijn nummer (nogmaals!) aan te melden online.......al snel kwam ze er achter dat er inderdaad geen melding bij Telfort binnen kwam.
Toen heeft zij (volgens haar) mijn telefoonnummer handmatig toegevoegd en hiermee zou het opgelost zijn......
Tot er 1,5 uur later weer een sms van Telfort binnen kwam dat mijn nummer niet bekend was!!!!!!!!!!
Weer bellen!!!! (ik heb nog nooit zoveel belminuten in 1 maand gebruikt) .......volgende medewerker........weer het hele verhaal uitgelegd.........meneer ging maar een ticket aanmaken........maar nu gaat het 72 uur wachten.....allemachtig.
Nu maar afwachten?
Waarom heb ik het idee dat het combivoordeel de 1e keer helemaal niet uitgezet had moeten worden?
Gaat dit wel goed komen?
Ik heb er weinig vertrouwen meer in..........

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Doe, wat een verhaal zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Je wilde graag voetbal kijken, dat ging al niet door maar daarna ging het helemaal mis met CombiVoordeel. Je hebt hier meermaals over gebeld, maar het lukte maar niet om jouw mobiele nummer weer toe te voegen. Inmiddels ligt er dus een ticket bij de afdeling die over CombiVoordeel gaat begrijp ik.

Ik wil graag eens meekijken hoe het ervoor staat. Ik zie alleen dat ik nog geen gegevens van je heb. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan hoor ik dat graag. Dan ga ik het voor je kijken.

Reageer