vraag

Wat houdt het pakket Alles-in-1-Glasvezel extra in?

• 24 juni 2014
  • 2 reacties
  • 2714 keer bekeken

Kan iemand mij vertellen wat het pakket Alles-1-in-Glasvezel Extra onderscheidt van Alles-in-1-Glasvezel behalve het feit dat ik € 7 / maand meer betaal als ex-Concepts klant? Ik kan namelijk onder mijn telfort niets terugvinden over up en down snelheden en andere specs t.a.v. glasvezel, tv en telefonie.

2 reacties

Reputatie 1
Alles-in-1 Glasvezel Extra
Telfort biedt je een compleet glasvezelpakket voor tv, internet en bellen, maar dan supervoordelig.
De voordelen op een rij:

• Interactieve TV, inclusief een TV-ontvanger, met meer dan 60 populaire tv-zenders met loepzuiver beeld en geluid
  • Met Analoge en Digitale (DVB-c) TV blijven alle tv’s en radio’s werken met de (bestaande) coax-bekabeling in huis
  • Supersnel internet (100 Mb/s down en upload) met modem en WiFi-router gratis in bruikleen
  • Gratis bereikbaar zijn en voordelig bellen via het betrouwbare glasvezelnetwerk. Met de extra mogelijkheid om onbeperkt naar
  • vaste en mobiele nummers in Nederland en buitenland te bellen
  • Met de TV App overal in huis live tv kijken op je iPad of Android tablet
  • Programma Gemist voor programma’s van Nederland 1, 2 of 3 van vandaag en gisteren
  • Videoland met keuze uit meer dan 3500 films, series, tekenfilms en documentaires die je vanaf 0,99 huurt
  • Eenvoudig uit te breiden met extra tv-ontvangers en met hogere internetsnelheid (100 Mb/s down- en upload)
  • Tot 100 uur opnemen met het Opnemen pakket
  • Extra tv-zenderpakketten zoals het Pluspakket, Kidspakket, Fox Sports Eredivisie en het HD Extra pakket, kun je per maand aan- en uitzetten via de Telfort klantenservice: 088 1200 000 of zelf via Mijn Telfort. Het Pluspakket is nu de eerste 2 maanden gratis, daarna 10,- per maand

Ten opzichte van het Basis Alles-in-1 pakket krijg je dus 100Mb/s Down- en Uploadsnelheid in plaats van 50Mb/s en het Opnemenpakket twv 5 euro zit hier ook standaard bij in.
Ik wil ook fox kijken op mijn iPad....waarom lukt dit niet? Ik heb alles in 1 extra pakket.
Juist deze zender heeft aantal series die ik graag kijk.

Reageer