beantwoord

Wanneer gaat het combivoordeel eindelijk eens aan

• 18 juni 2018
  • 18 reacties
  • 682 keer bekeken

Reputatie 1
Half mei heb ik al bericht gehad dat het combivoordeel ging wijzigen vanaf 28 Mei. op geen enkele manier was het mogelijk me hiervoor aan te melden. Wel was Fox sport uitgezet en opnemen aan. Dit wilde ik helemaal niet. 1 Juni gebeld, en er waren nogal wat problemen, maar, werd gezegd, met de wisseling van oud naar nieuw combivoord. werd plus aangezet en Fox uit.
Afgesproken dat Telfort alles zou uitzetten en opnieuw aanmelden voor Combivoord. met Plus aan en 2x mobiel dubbel mb's. 4 Juni weer gebeld want er was nog niks gebeurd. Opnieuw het verhaal gedaan, en Telfort gaat het opnieuw proberen. Diezelfde dag krijg ik om 13:35 een mail dat ik ben aangemeld voor Combivoordeel en om 16:50 een melding dat ik weer ben afgemeld pfff. 11 Juni krijg ik een mail dat ik weer ben aangemeld. 15 Juni nogmaals een mail dat ik ben aangemeld, en vandaag 18 Juni weer een mail dat ik ben aangemeld. Dat ik ben aangemeld ben daarvan mag ik hopen dat dat nu wel gebeurt is, maar ik nog steeds geen Plus, geen dubbele mb's en ook mijn oude Fox combivoordeel ben ik kwijt. Kortom NIKS voordeel!!
gr.Rich
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 augustus 2018, 15:42

Hallo Rich, ik zie dat het Pluspakket inmiddels wel actief is gemaakt. Je zult de zenders daarvan nu kunnen kijken :)
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hi Rich,

Wat vervelend allemaal zeg! Ik zie dat het inderdaad deze maand meerdere keren niet goed is gegaan met je registratie, waardoor je aanvraag nu in behandeling is bij de afdeling Combivoordeel. Ik zie dat er een uur geleden inderdaad een bevestiging is verstuurd en dat Combivoordeel naar verwachting vanaf morgen actief zal zijn. Ik ga dan ook kijken wat we kunnen doen om je hierin tegemoet te komen.

Ik houd het ook in de gaten maar ben er zelf woensdag pas weer, dus geef even een seintje als het morgen nog niet actief is zodat ik woensdag actie voor je kan ondernemen!
Reputatie 1
Helaas Rozemarijn, ook vandaag nog geen combivoordeel. Ik begrijp het niet allemaal. Iets uitzetten is bij jullie binnen de kortste keren geregeld en iets aanzetten lijkt een zware bevalling te gaan worden. Ik hoop dat je er wat aan kunt doen.
gr. Rich
Reputatie 3
Badge +4
Hi Rich,

Ik snap dat dit heel vervelend voor je is! Ik zie in het systeem dat de aanvraag vandaag is verwerkt en dat er voor vrijdag een agendapunt is gemaakt om de registratie te voltooien. Wanneer dit niet lukt, gaan we dit doorzetten naar de 3e lijn, want dit moet gewoon gaan lukken. Ik houd je op de hoogte, wanneer de registratie gelukt is ontvang je sowieso bericht van ons!
Reputatie 1
Hallo Rozemarijn,
Afgelopen vrijdag heb ik ( al voor de vijfde keer ) het bericht gekregen dat ik ben aangemeld voor Telfort Combivoordeel, en wederom, voor de vijfde keer blijft het daar weer bij. Ik voldoe aan alle voorwaarden dus uw belofte dat het dan binnen een dag wordt geregeld maakt U wederom voor de vijfde keer niet waar. Mijn vertrouwen in Telfort hangt nu wel aan een zijden draadje.
Zie ook onderstaand bericht van U.
Gr. Rich Rutges:(:(

Beste Heer Rutges,
Bedankt voor uw aanmelding voor Telfort Combivoordeel. We sturen u een e-mail als uw nieuwe CombiVoordeel start. Hieronder vindt u een overzicht van de aanmelding.

Uw gegevens
Adres: ************ **, ****** ************
Mobiele nummer(s): 06******34 en 06******99
Gekozen voordeel: Plus
Extra voordeel: 2 keer Zoveel MB's

Wanneer start uw CombiVoordeel?
Op het moment dat u aan de voorwaarden voldoet, gaat het voordeel binnen één dag in...
...

Bericht gewijzigd i.v.m. privacy
Reputatie 8
Badge +11
@LizzyenDiesel
Haal even je privégegevens uit de post. Iedereen kan ze nu zien.
Drie puntjes onder je post > bewerk.
Dit kan tot een uur na plaatsing.
Reputatie 1
Hallo Rozemarijn, vandaag heb ik alweer een bericht gehad (het zesde) dat ik ben aangemeld. Ik word er een beetje moe van. Afwachten maar weer of er nog iets gebeurt.
gr. Rich Rutges
Reputatie 8
Badge +11
Dat is in elk geval een teken dat er iets gebeurt. Mocht het een troost zijn: bij mij heeft het ook geruime tijd geduurd voor het goed stond. Veel geduld en berichten later is het goed gekomen.
Volgens mij kan je nu onderhand spreken over een combivoordeel drama.
Je kunt het maar één keer wijzigen en dan volgens mij weer afwachten tot de volgende factuurdata.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad 'een probleem'. Ook de moderators kunnen met combivoordeel niet maar wat aanrommelen.
Overigens is het gemiste voordeel keurig verrekend.
Het ligt ook niet aan de moderators of de medewerkers van de chat.
Zij zijn afhankelijk van de combidesk.
Laat dat duidelijk zijn.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Rich,

Heel begrijpelijk dat je hier moedeloos van wordt. Ik ben dit aan het bespreken met mijn collega's van de 3e lijn, omdat we moeten onderzoeken waar dit mis gaat. We zijn er dus mee bezig zodat je zo snel mogelijk je Combivoordeel hebt met Pluspakket. Wanneer ik nieuws heb over dit onderwerp stuur ik een update!
Reputatie 1
Hallo Rozemarijn,
Ik kreeg vandaag een mailtje van Telfort Klantenservice, waarin ze mij de onderstaande vraag stellen. Ik heb ze geantwoord, en hopelijk duidelijk kunnen maken dat ik momenteel met het Forum hierover bezig ben. Ik heb jouw naam daarbij genoemd, ik hoop niet dat je dat erg vind.
mvrgr. Rich Rutges

mail klantenservice
Beste heer Rutges,
Hallo,
De klant MJ Rutges ................... Geldermalsen wil zich aanmelden voor pluspakket met 06.......99 en 06........34
Wij zien geen aanvraag in de koppeltool en wij zien nergens aangemelde nummers of webformulier.
Weet jij hoe wij het combivoordeel aangemeld kunnen krijgen.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Herman
Telfort Klantenservice
...
Dit is een openbaar forum.
Het is niet verstandig daar deze prive gegevens te posten.
Je kan tot een uur na plaatsing je post aanpassen. Klik op de 3 puntjes rechts onder je post en kies "bewerk".
@LizzyenDiesel Pas je berichtje even aan door op de 3 puntjes te klikken en bewerk vervang je NAW gegevens door puntjes.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Rich,

Er is inderdaad een mail verstuurd naar je adres die voor interne communicatie bedoeld was, excuses daarvoor. Geen probleem dat je mijn naam hebt genoemd hoor! Ik zie dat er op 11 juli een update wordt verwacht voor Combivoordeel en dat het dan weer opnieuw zal moeten worden aangemeld. Ik houd het ticket in de gaten, zodat ik je een update kan geven wanneer deze er is.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Rich,

Het ticket houd ik nog steeds in de gaten. Op dit moment is je aanvraag op de lijst gezet van aanmeldingen voor Combivoordeel die niet direct juist worden verwerkt, helaas is de verwerkingstijd hiervan onbekend. We houden dit in de gaten en je ontvangt bericht wanneer het is opgelost.
Reputatie 8
Badge +11
Hi Rich, ondanks dat het een tijdje stil is geweest zijn we je nog niet vergeten. Er wordt nog steeds gewerkt aan CombiVoordeel, er is nog geen nieuwe update over bekend. Ik blijf het voor je in de gaten houden!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Rich, ik zie dat het Pluspakket inmiddels wel actief is gemaakt. Je zult de zenders daarvan nu kunnen kijken :)
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer