beantwoord

Wanneer gaat Combivoordeel voor mij in? Ik heb Fox Eredivisie besteld

• 27 september 2017
  • 15 reacties
  • 236 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
hoi ik ben gisteren succesvol aangesloten voor alles ineen pakket
maar nu heb ik ook een combivoordeel erbij foxsport eredivisie
maar die zender werkt nog steeds niet
ik had wel een mailtje gehad dat het was afgewezen maar dat kwam omdat ik nog niet aangesloten was maar als dat was gebeurt zou het automatisch worden ingeschakeld tot nu toe nog steeds niet
gr r
icon

Beste antwoord door Wieger DB 27 september 2017, 19:54

Hoi R, welkom op het forum. Ik zie dat je abonnement nog niet volledig in onze administratie verwerkt is. Om die reden is Fox Sports Eredivisie vanuit het combivoordeel nog niet doorgelopen. Ik verwacht dat binnen een paar dagen Fox Sports geactiveerd is voor je.
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi R, welkom op het forum. Ik zie dat je abonnement nog niet volledig in onze administratie verwerkt is. Om die reden is Fox Sports Eredivisie vanuit het combivoordeel nog niet doorgelopen. Ik verwacht dat binnen een paar dagen Fox Sports geactiveerd is voor je.
dank voor de reactie we wachten wel af
gr
Zo ongeveer anderhalve maand geleden FOX Sport aangevinkt als Combivoordeel. Op de site staat ook dat het ons huidig Combi Voordeel is. Maar tot dusver niet te zien bij het aanbod. Tot enkele maanden terug betaalden we ervoor en dat ging het goed. Maar sinds we het als Combivoordeel hebben gekozen is het niet meer te zien...
Wat is hier aan de hand?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi André, welkom op het forum. Wat lastig dat je combivoordeel niet werkt. Kan je mij vertellen welk combivoordeel je wilt hebben? Ik zie dat het aan onze kant inderdaad niet goed staat en wil dit voor je herstellen. Excuses hiervoor.
Dankjewel Wieger. Wij willen graag FOX Sports Eredivisie.
Reputatie 7
Badge +7
Helder, André. Dat ga ik voor je regelen. Schrik niet; je krijgt binnenkort een paar mailtjes over het uit- en aanzetten van Combivoordeel. Dat gebeurt door de wijzigingen en herstelwerkzaamheden die ik uitvoer. Wel zal ik je een seintje geven als alles weer in orde is. Wil je daar op wachten? 😳
Oké Wieger, maar moet ik nu wat doen of niet? Ga ik naar 'mijn Telfort', dan krijg ik bijgevoegde foutmelding.
Moet ik wat wijzigen, zo ja, wat en waar?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi André, zoals ik in mijn vorige bericht aangaf, ga ik het voor je regelen. Je hoeft op dit moment niets te doen, ik ga het Combivoordeel in orde maken voor je.
Reputatie 7
Badge +7
Vandaag is de aanvraag opnieuw verwerkt, André. Ook daar zal je weer een mailtje van krijgen. Ik verwacht dat het Fox Sports pakket morgen aan staat voor je.
Top, bedankt alvast Wieger!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi André, ik zie dat de aanvraag nog niet goed verwerkt is. Wederom lijkt de activatie nog niet rond te komen. Daarom heb ik de collega's die het Combivoordeel beheren heb ik gevraagd om dit na te lopen voor je. Excuses voor het ongemak! 😞
Prima Wieger. Als het maar voor zondag geregeld is. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
De Klassieker! Hoe had ik het niet kunnen zien? Wat ik ga doen, is het pakket 'betaald' activeren. Ik kan namelijk niet garanderen dat voor zondag het Combivoordeel doorgelopen is. Dit zal je zien op de factuur. Als ik bericht van mijn collega's terug heb dat het Combivoordeel eindelijk goed is doorgelopen, dan verreken ik voor jou de kosten. Ik weet dat het een omslachtige methode is, maar ik zou het ontzettend balen vinden dat je deze wedstrijd niet kan zien. Even onder ons; wie hoop je dat er wint? 😛
Super, waar vind je nog zulke betrokken klantenservice?! Weliswaar weten wij hier thuis al dat Ajax wint, maar we willen nog wel even graag zien hoeveel 😉 Goed weekend Wieger!
Reputatie 7
Badge +7
Jouw reactie laat me denken aan iets wat dhr. Van Praag zei: 'Een Ajax-supporter komt niet naar het stadion(in dit geval Fox Sports;)) om de club aan te moedigen, maar om te controleren of er gewonnen wordt.'. Hoe dan ook, zondag zal je er van kunnen genieten. Al weet ik niet of het resultaat ook voor genot zorgt. :8

Reageer