Wachtwoord gevraagd via post alleen geen wachtwoord van email

• 25 februari 2015
  • 0 reacties
  • 692 keer bekeken

Hallo,

Begin er onderhand een beetje flauw van te worden met die service van jullie, heb het ook al aangegeven bij de klantenservice.
Ik begrijp best dat het om fraude redenen zo is dat je wachtwoord via de post gestuurd word.
Maar dit is super onlogisch als jullie toch mensen hebben die jullie email gebruiken in outlook o.i.d bieden jullie hier dan helemaal geen ondersteuning in?
Er moet dan toch eerst gecontroleerd worden of er kan worden ingelogd op de webmail? Vind dit erg raar dat de mensen bij de klantenservice de wachtwoorden voor mijn Telfort en de webmail niet kunnen wijzigen maar goed dat is punt 1.

Punt 2 is dat de start met jullie niet goed gegaan is wat me nog steeds niet helemaal lekker zit, dit gaat trouwens om mijn mobiele abbonement wat ik dus OOK bij jullie heb.
De enige korting die ik uiteindelijk heb van jullie is het combi voordeel van 5 euro, terwijl ik 2 producten heb en van die producten alles afneem.
ADSL : Internet, tv en mobiel abbonement.
Dit zijn totaal ook nog niet de goedkoopste abbonementen, ben totaal elke maand zoń 75 euro aan jullie kwijt.
Lijkt me toch een beetje aan de dure kant gezien het feit dat toen ik mijn mobiele abbonement bij jullie nam er tot 4 keer toe een fout is gemaakt.
Ik had aangegeven nummerbehoud te willen en combi voordeel, de eerste werknemer van de klantenservice die hiervoor lekker haar bonus heeft ontvangen heeft er een potje van gemaakt.
Er was dus GEEN nummerbehoud en GEEN combivoordeel aangemeld terwijl ik hier specifiek om vroeg.
Ik kreeg er maar geen bericht over en toen mijn simkaart er was bleek dat ik gewoon een nieuw nummer kreeg.
Raar, ik er weer achter aan weer met de klantenservice gebeld medewerker zei nee staat niet in het systeem ik meld het voor je aan.
Goed dacht ik is opgelost, word ik gebeld door jullie verkoop outbound afdeling, mevrouw ik zie dat u 2 diensten van telfort heeft, wilt u ook gebruikmaken van combi voordeel.
Ik dacht nou breekt mijn klomp, zijn die personen die bij jullie werken bij de klanten service nou zo dat ze dingen over het hoofd zien? dingen die er niet zijn die ze wel zien?
Begreep er niks van, ik weer met hun gebeld, ondertussen was het nummerbehoud geregeld door een andere medewerker maar die vertelde mij leuk dat hierdoor de diensten doorelkaar gingen lopen en dat ik dan 2 keer voor mijn telefoon moest betalen.
Daar ging ik niet mee akkoord hierdoor heb ik ook een vergoeding gekregen van 1 maand dat is uiteindelijk het enige pluspunt aan dit hele verhaal.

Wilde even mijn ei kwijt wat dit betreft hopelijk staat hier toch iets passend tegenover dat ik in iedergeval wel in mijn kennissen en vrienden kring goed kan praten over Telfort.
Het wachtwoord van mijn email is nu dus nog het oude wachtwoord waarvan ik niet weet welke dit is, dit is blijkbaar niet dezelfde als die van mijn telfort.
Wat betekend dat ik nog steeds NIET in kan loggen buitenshuis op de email.

Nou heel veel drama sorry dat het zo langdradig is maar ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Combi voordeel zou trouwens ook 5 euro zijn maar op de factuur staat maar 4,13

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer