beantwoord

waar zie ik mijn combinatievoordeel

• 30 april 2015
  • 12 reacties
  • 1480 keer bekeken

Ik heb een abb voor internet en tv en mobiel en in de winkel zouden ze het combinatievoordeel aanzetten. Als ik op de mijn telfort app inlog, dan zie ik niet de extra minuten en mb's staan. Hoe zie je of het wel aan staat en als dit zo is, zie je dat dan ook op de app?
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 30 april 2015, 20:06

Op mijn Telfort hoor je dit te zien. Via pc sowieso, via App weet ik zo uit mijn hoofd niet. Bij twijfel kan je jezelf ook aanmelden via www.Telfort.NL/combivoordeel
Bekijk reactie

12 reacties

Badge +2
Op mijn Telfort hoor je dit te zien. Via pc sowieso, via App weet ik zo uit mijn hoofd niet. Bij twijfel kan je jezelf ook aanmelden via www.Telfort.NL/combivoordeel
Ik heb me weer aangemeld, maar nu kreeg ik ineens 3 mailtjes terug. Dat het combinatie voordeel al eerder was aangevraagd en hierom niet verwerkt kan worden. 1 aanvraag van gisteren en twee van 28-3. Heel vreemd. Maar blijkbaar heb ik het dus niet?? Hoe lang duurt dat dan om te verwerken?
Reputatie 8
Badge +15
Volgens deze pagina de volgende dag al. Zie je ondertussen de verdubbeling van de bundels?
Badge +1
ik heb het ook aangevraagd
26-3 , 9-4 en 28-4
bij de laatste staat dat in een bevestigings mail en sms zou krijgen
duurt wel lang .
Reputatie 8
Badge +2
@motormuizzie, @martin57,

Werkt het inmiddels?

Michael
Badge +1
Hoi Michael
Helaas zie ik het nog nergens staan of ik zit verkeerd te kijken.
Reputatie 8
Badge +2
@martin57,

Geen idee. Waar kijk je precies? :)

Maak in een privébericht je naw-gegevens en 06-nummer kenbaar, dan ga ik voor je kijken wat nu de status is.

Michael
Badge +1
Hoi Michael,

Ik kijk op mijn telfort daar zie ik nog niets staan ook niet in mijn telefoon app.

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Groet Martin
Hoi Michael,

Stomme vraag, ik heb combivoordeel mobiel genomen naast mijn tv en internet.
Maar nergens is dit terug te vinden! Niet op mijn contract of op mijn telfort.. maak me toch een beetje zorgen anders blijf ik liever bij mijn huidige provider. Het is namelijk telefonisch afgesloten.
Krijg ik ergens nog een bevestiging hiervan?

Groeten,
Kim
Badge +2
@KimStello,

Welkom op het forum!

Je ontvangt altijd een bevestiging van de aanvraag/activering. Zijn alle abonnementen al van start gegaan? Pas na ingang kun je je aanmelden / gebruik maken van Combivoordeel. Mocht je er niet uitkomen, kun je in een privébericht jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer (van Telfort) aan mij doorgeven.

Daphne
Ook ik kan het nergens terug vinden dat mijn combivoordeel mobiel is is verdubbeld van 150 naar 300 belmin en 500 naar 1000 mb internetten.
Het is aangevraagd per telefoon
Ik had toen nog tijdelijke nummer omdat nummerbehoud nog niet was doorgevoerd
Het is toen wel vermeld maar kreeg alleen bericht dat het op het tijdelijke nummer geactiveerd was en op mijn huidige nummer mislukt
Inmiddels is nummer behoud doorgevoerd maar als ik bij men gegevens kijk heb ik nog steeds 150 bel min en 500 mb internet
Dus vraag ik me af wat en hoe
groetjes
Badge +2
@vliereliere,

Mijn excuses voor de onduidelijkheid. Graag help ik jou verder met de aanvraag en kun je in een privébericht jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Ik kijk uit naar jouw reactie!

Daphne

Reageer