beantwoord

Vraagje combivoordeel

• 20 juli 2016
  • 6 reacties
  • 634 keer bekeken

Reputatie 4
Badge
Hallo beste mensen, even een vraagje

Vorige week heb ik contact gehad met een jongeman, en zowel hij als ik kwamen uit op een bedrag van 34 euro in totaal, dit was internet, onbeperkt bellen en tv

Vanavond zou de jongeman me terug bellen ik moest eerst even m,n oude provider opzeggen van hem, zo gezegd zo gedaan, echter de jongeman heeft me vanavond niet terug gebeld

Zelf heb ik vanavond contact gezocht, ik kreeg een ander aan de telefoon, en kreeg ik ineens een bedrag van 39 euro te horen

Ik heb al jaren en jaren een mobiel abb bij jullie

Ik wil graag de alles in 1, zonder toeters en bellen met de tv want ik heb een oogziekte, dus kijk weinig tv, maar wil wel bellen onbeperkt vast

Wat is nu de goede prijs, vorige week dus 34 euro en nu 39 euro, ik snap er niks van dit is verwarrend voor mij, en heb daarom nog niets afgesloten, maar ben straks wel van m,n oude provider met tv, bellen en internet afgesloten

Wie weet het antwoord, en kan en wil me helpen hiermee?

Met een vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Stephen 21 juli 2016, 14:06

Hallo Chicka, welkom op het forum! Ik heb het voor je uitgezocht. Als je het Alles-in1 pakket bij ons neemt inclusief vast bellen onbeperkt en CombiVoordeel (Factuurkorting) dan kom je inderdaad uit op een bedrag van 39 euro (zie onderstaand plaatje).

Op de afbeelding die jij hebt geplaatst is vast bellen onbeperkt niet inbegrepen waardoor je op een bedrag van 34 euro uitkomt.

Zou ik je naw-gegevens en 06-nummer mogen ontvangen in een privébericht? Na ontvangst ga ik dan voor je kijken of je mobiel abonnement voldoet aan de voorwaarden voor CombiVoordeel. Daarna kan ik ook mijn collega vragen om contact met jou op te nemen voor het afsluiten van een Alles-in-1 abonnement naar mocht je nog geïnteresseerd zijn.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 4
Badge
Hier even het voorbeeld van vorige week, waar zowel de jongeman van Telfort op uitkwam als ik, met onbeperkt bellen, tv, en pc, wat gaat er fout, vorige week 34 euro en nu volgens de andere medewerker 39 euro
Reputatie 8
Badge +16
Ik lees dat je in de berekening 5 euro combivoordeel krijgt omdat je ook een mobiel abonnement bij Telfort hebt.

Je abonnement kost dan inderdaad 39 euro... maar je betaalt 34 euro omdat er nog 5 euro korting vanaf gaat.

Hier lees je alles over combivoordeel: https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel.htm
Reputatie 4
Badge
Franzki dank voor je reactie

Dat dacht ik ook, en de jongeman van vorige week kwam ook op 34 euro uit met onbeperkt bellen erbij, alleen die van gister bleef stug volhouden dat ik echt op 39 euro uitkwam en die snapte er niks van, bleef ook stug volhouden 39 euro.

Ik weet niet wat nu te doen, want m,n oude provider heb ik opgezegd in overleg met de jongeman die ik vorige week sprak en me gister zou terug bellen, maar niet heeft gedaan.

Nu ga ik 6 augustus verhuizen en daarom dacht ik, ik ga naar Telfort overstappen, mede daarom heb ik vorige week al contact gezocht met Telfort, maar nu weet ik niet waar ik aan toe ben qua prijs, de 1 zegt dit de ander dat, ik hoop dat ik er snel uitkom elke dag is er 1 teveel dat ik straks zonder een pakket zit, en helemaal omdat ik straks niet naar m,n moeder van 89 jaar kan bellen zonder vaste aansluiting.

Op deze manier qua contact met Telfort, waar ik al ruim een week mee bezig ben kom ik niet veel verder, zou ik dan echt moeten overwegen om naar een andere provider als Telfort te gaan
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Chicka, welkom op het forum! Ik heb het voor je uitgezocht. Als je het Alles-in1 pakket bij ons neemt inclusief vast bellen onbeperkt en CombiVoordeel (Factuurkorting) dan kom je inderdaad uit op een bedrag van 39 euro (zie onderstaand plaatje).

Op de afbeelding die jij hebt geplaatst is vast bellen onbeperkt niet inbegrepen waardoor je op een bedrag van 34 euro uitkomt.

Zou ik je naw-gegevens en 06-nummer mogen ontvangen in een privébericht? Na ontvangst ga ik dan voor je kijken of je mobiel abonnement voldoet aan de voorwaarden voor CombiVoordeel. Daarna kan ik ook mijn collega vragen om contact met jou op te nemen voor het afsluiten van een Alles-in-1 abonnement naar mocht je nog geïnteresseerd zijn.
Reputatie 4
Badge
Hallo Stephen, je hebt een pbtje terug
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Chicka, via een privébericht heb je ons laten weten dat je zelf contact hebt gezocht met Telfort endat dit topic op slot kon. Zodra wij weer wat voor jou kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag van jou in een nieuw topic. 😃