beantwoord

voordeel dubbele data

• 25 juni 2019
  • 5 reacties
  • 163 keer bekeken

Hallo, we (mijn man en ik) zijn al geruime tijd trouwe gebruikers en krijgen altijd dubbele data. Echter deze nieuwe maand is er volgens mij maar 700 mb bijgekomen en dit is dan niet de dubbele data. Kunt u dit voor me nakijken aub?
Bij voorbaat dank
Irene Fransen
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 juni 2019, 12:07

Bedankt voor de gegevens Irene. Ik heb even meegekeken. Ik zie op beide aansluitingen dat je deze periode 1400 MB hebt gekregen. Dit is inclusief de verdubbeling van CombiVoordeel. Het gaat dus helemaal goed.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. 🙂 Dat klinkt heel logisch inderdaad.

Mocht er nog weer wat zijn, dan zien we je graag weer op het Forum verschijnen.
Dank je wel voor de genomen moeite 🤗 Het is wel zo dat we de laatste periode veel meer verbruikt hebben.. dat zal het hem dan wel zijn 😁

Nogmaals onze hartelijke dank!!
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de gegevens Irene. Ik heb even meegekeken. Ik zie op beide aansluitingen dat je deze periode 1400 MB hebt gekregen. Dit is inclusief de verdubbeling van CombiVoordeel. Het gaat dus helemaal goed.
Hallo Bart,
Ik heb de informatie aangepast zoals je hebt gevraagd 🙂 Ik hoop dat je hiermee verder kunt :-)
Dank je wel alvast!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Irene Fransen-Tegenbosch, je geeft aan te weinig data te hebben ontvangen voor CombiVoordeel. Ik wil dan ook zeker graag eens nakijken hoe dat precies zit. Om welk nummer gaat dat? Zou je deze willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Samen met de naam van de contractant en geboortedatum? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag als je dit gedaan hebt, dan ga ik het uitzoeken.

Reageer