beantwoord

Vijf euro korting via Telfort Compleet

• 4 juli 2019
  • 12 reacties
  • 196 keer bekeken

heb kpn compleet en 3 mob nrs van telfort. ik ben al sinds april bezig om 3 maal 5 euro korting te krijgen op deze mob nrs….vandaag maar weer een poging gedaan om dit te regelen...zal mij benieuwen. inmiddels al 3 maal 3 maal 5 euro korting misgelopen. iemand nog tips? online regelen lukt niet, bellen helpt ook niet..

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 5 juli 2019, 11:32

Hallo @sonja75. Welkom hier. Ik zie dat het verhaal inmiddels duidelijk is met behulp van @jimny, @Doornekamp33 en @Galdor68. ☺ Nog even kort samengevat: met drie mobiele abonnementen bij Telfort ontvang je in ieder geval dubbele data als CombiVoordeel. Als we dan naar Telfort Compleet kijken, dan kun je met Telfort Mobiel + KPN Thuis kiezen uit het gratis Pluspakket of het gratis FOX Sports pakket. In dit topic vind je een handig overzichtje van de (te combineren) voordelen.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Lees onderstaande link eens door, zelf maak ik er uit op dat het niet kan met Telfort mobiele abo's

https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm?campaignid=ps:s=go:t=KPN-Service-KPN:c=07.+service+-+service+%26+contact+-+Telfort+Compleet+(migratie):d=brd+-+generiek+-+compleet+(tft)+-+alg+-+mbm+-+yield:co=%2Bcompleet %2Btelfort:f1=%2Bcompleet+%2Btelfort:f2=b&gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwx_boBRA9EiwA4kIELkt0vlLdMw_kv4q2tQUGmDo8jLiq4RPgP70AuST3VPPYrKndkOb7PxoCnr8QAvD_BwE
ja gelezen er staat
zo wordt je telfort compleet

Je combineert dit met KPN abonnement(en)

• 1 of meerdere KPN Mobiel abonnement(en)
  • Internet, TV en/of Vast Bellen van KPN
ik heb internet/tv bellen van kpn, en drie contracten bij telfort lopen
Reputatie 8
Badge +17
Kijk eens helemaal onderaan
He bah, krijg je alleen maar voordeel op KPN producten, Telfort komt er maar bekaait af hoor.🙄🙄
ohja sorry ik zie nu dat ik als voordeel alleen een pluspakket of fox kan krijgen, daar schiet ik lekker veel mee op dan zet ik tzt mijn nrs maar over
bedankt jimmy
Het enige wat deze combinatie opleverd is een gratis tv pakket fox sports of het pluspakket voor het meeste voordeel zal je ze alledrie bij KPN moeten onderbrengen. Hoewel je nu ook dubbele data kan krijgen op deze abonnementen als Telfort Combivoordeel.

Bij KPN kan je wel onderling gratis bellen en data delen of dit opweegt tegen het meenemen van je tegoed gedurende 2 maanden is maar de vraag.

Mischien is deze combinatie zo gek nog niet.
het is mij duidelijk bedankt voor de reacties!
het is mij duidelijk bedankt voor de reacties!
Je was me net voor anders had ik het niet eens gepost.
Reputatie 8
Badge +17
@sonja75 graag gedaan het is inderdaad zo dat als je de mobiele abonnementen omzet naar kpn je dan 5 euro cadeau krijgt mits je KPN compleet hebt , persoonlijk vindt ik het zo krom als hoepel dat je met je Telfort abonnementen dat dus niet krijgt
1 Troost, Telfort mobiel is(was in mijn geval wel) meer dan 5 euro goedkoper voor hetzelfde en je kan je belminuten en data ook nog meenemen.
@jimny dat is zoals je zelf ook weet een sigaar uit eigen doos en juist een lokker om Compleet klant te worden. De KPN abonnementen zijn standaard 5 euro duurder dan de Telfort tegenhangers de duurste KPN abonnementen hebben wel meer extra zoals in de states en Canada uit de bundel bellen en internetten.

Ik zou meteen Telfort compleet klant worden als ik dan die korting krijg van nu € 12,67 naar 7,67 voor 1,2 Gb en 175 belminuten laat maar komen. Met de huidige Telfort voorwaarden dubbele data en tegoed meenemen.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @sonja75. Welkom hier. Ik zie dat het verhaal inmiddels duidelijk is met behulp van @jimny, @Doornekamp33 en @Galdor68. ☺ Nog even kort samengevat: met drie mobiele abonnementen bij Telfort ontvang je in ieder geval dubbele data als CombiVoordeel. Als we dan naar Telfort Compleet kijken, dan kun je met Telfort Mobiel + KPN Thuis kiezen uit het gratis Pluspakket of het gratis FOX Sports pakket. In dit topic vind je een handig overzichtje van de (te combineren) voordelen.

Reageer