beantwoord

Vervalt CombiVoordeel als ik Alles in 1 pakket verander?

• 16 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 195 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Goedemorgen. 

Wij hebben thuis een combivoordeel van € 5,00 op ons pakket alles in één. Wat als ik nu de televisie en telefonie er uit zou willen halen en dus alleen maar internet overhoudt. Wat gebeurt er dan met het combi voordeel? komt deze te vervallen of blijft deze dan toch gewoon gehandhaaft?

ik zie graag een reactie tegemoet.

Gr.

Leon

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Galdor68 16 oktober 2019, 11:15

Die 5 euro blijft gehandhaaft. Pas als je mobiele telefonie opzegt of daarmee overstapt voldoe je niet meer aan de voorwaarden.

Telefonie kan je zelf bij de extra's via Mijn Telfort Thuis uitzetten.

TV zal bij een lopend contract niet mogelijk zijn om uit te zetten, enkel via de klanten service, zover mij bekend.

Bekijk reactie

4 reacties

Die 5 euro blijft gehandhaaft. Pas als je mobiele telefonie opzegt of daarmee overstapt voldoe je niet meer aan de voorwaarden.

Telefonie kan je zelf bij de extra's via Mijn Telfort Thuis uitzetten.

TV zal bij een lopend contract niet mogelijk zijn om uit te zetten, enkel via de klanten service, zover mij bekend.

Reputatie 8
Badge +9

Hoi @leon.vandeweem, ik snap wel dat je wilt weten of CombiVoordeel verandert als je je pakket aanpast. Goed dat je je daarop voorbereid :slight_smile:

@Galdor68 heeft je vraag al helemaal beantwoord zie ik, super. Daar heb ik eigenlijk niets aan toe te voegen. Laat het gerust weten als je vragen hebt!

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Alexandra - Telfort en @Galdor68 , dank je voor het antwoord. Dan weet ik dit en dan zal ik aan het einde van het contract bekijken wat we zullen doen.

Hier kan een slotje op @Alexandra - Telfort 

Gr.

Leon

Reputatie 8
Badge +9

@leon.vandeweem Helemaal goed! We zetten niet standaard slotjes op topics, zodat er later altijd nog gereageerd kan worden. Laat het gerust weten als we je ergens mee kunnen helpen :)

Reageer