beantwoord

Verlengvoordeel of overstappen?

• 8 november 2016
  • 5 reacties
  • 486 keer bekeken

Badge
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Hallo,
Ik ben nu meer dan 2 jaar bij Telfort met mijn alles 1 pakket en ik ben benieuwd of de kosten wat omlaag kunnen of dat ik beter kan overstappen.
Via Twitter kunnen ze me geen verlengaanbod doen... en bellen kost geld, dan maar eens via hier proberen...

Groetjessssssss
icon

Beste antwoord door Michael 9 november 2016, 17:09

Hoi l.w,

Welkom!

In Mijn Telfort kun je zien wat wij te bieden hebben als je verlengd in jouw situatie. Ik verwacht dat als je al een tijd klant bij ons bent, dat je gebruik kunt maken van een mooi verlengaanbod! :)

Succes!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Je kunt bellen met afdeling sale en eens horen wat ze je aanbieden tel. 0800-1707 ps gratis nummer
Succes. Ik ben benieuwd. Vraagje wat is meer dan 2, 5 jaar 8 jaar?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi l.w,

Welkom!

In Mijn Telfort kun je zien wat wij te bieden hebben als je verlengd in jouw situatie. Ik verwacht dat als je al een tijd klant bij ons bent, dat je gebruik kunt maken van een mooi verlengaanbod! :)

Succes!
Badge
Geregeld!
Reputatie 8
Badge +2
Hallo l.w,

Heel goed! Bedankt voor de terugkoppeling.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂