beantwoord

Verlenging via Belsimpel, geen Combivoordeel

• 13 juli 2016
  • 1 reactie
  • 663 keer bekeken

Badge
Hallo

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik mocht nu al verlengen van telfort. Dit heb ik wederom bij belsimpel gedaan en wederom mag ik het zelf uitzoeken.

Zij hadden een leuk aanbod.
De telefoon die ik wilde met een leuk abbo
Nu had ik bij hun aangegeven dat ik ook combivoordeel wou gebruiken en zo verdubbeling van minuten en mb's
Kunnen ze het niet voor elkaar krijgen omdat direct bij verlenging van mijn abbo te doen.
Nu gaven ze aan dat ze mijn abbo hebben afgesloten zonder combi voordeel.

Kan het als nog hier geregeld worden. Ik heb er volgens de regeltjes wel recht op.
Alleen aan het eind van de rit kom je er achter dat die eikels in groningen het niet kunnen.
Maar abbo is al onder normale voorwaarde verlengd.

Moet ik nu mijn verlenging accepteren en kunnen jullie het goed zetten.
Of moet ik het weigeren en terug sturen?

Kees
icon

Beste antwoord door Daphne 14 juli 2016, 09:40

Hi Kees.l, dank voor het verlengen van het contract en geen zorgen over de aanvraag van Combivoordeel. Ik maak het graag voor jou in orde.
In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Ik kijk uit naar jouw reactie!
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
Hi Kees.l, dank voor het verlengen van het contract en geen zorgen over de aanvraag van Combivoordeel. Ik maak het graag voor jou in orde.
In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Ik kijk uit naar jouw reactie!

Reageer