Verdubbeling combivoordeel gaat niet goed helaas

• 17 januari 2017
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Helaas lijkt er iets mis te gaan in de verdubbeling van het aantal MB's en belminuten van mijn vrouw haar mobiele abonnement 06-XXXX1022. Ze heeft een abonnement voor 1 GB en 300 min per maand, maar na de verdubbeling wordt dit 1,5 GB en 1200 min volgens het kopje Verbruik in MijnTelfort in plaats van 2,0 GB en 600 min. Zou u dit willen controleren en kunnen aanpassen?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Bram Entrop

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bram, welkom op het forum! Ik ontvang graag de naam, adresgegevens en 06-nummer van je vrouw via een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken hoe het zit met CombiVoordeel.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Bram. Ik zie dat je vrouw zich heeft aangemeld voor de verdubbelaar. Deze gaat altijd de eerstvolgende factuurperiode van start na aanmelding, zie onderstaande link. De extra minuten en MB's die je nu ziet staan is klantvoordeel. Dat is het extraatje die Telfort biedt aan verlengende klanten. Mochten de extra minuten en MB's via CombiVoordeel niet zichtbaar zijn vanaf de volgende factuurperiode laat dan een reactie achter in dit topic. Ik zorg er dan voor dat het in orde wordt gemaakt.

Status CombiVoordeel aanmelding

Reageer