beantwoord

Verdubbelaar niet toegevoegd

• 18 mei 2018
  • 6 reacties
  • 182 keer bekeken

Reputatie 3
Afgelopen nacht ging de nieuwe maand in. Helaas mis ik de extra 10000mb die ik mag ontvangen door Telfort voordeel. Ik sloot de vorige af met 5759mb nog over. Nu had mijn Telfort app dus 25759mb aan moeten geven. Helaas stond er 15759mb dus mis ik de 10gb.
Ik had hierover in Twitter middels een DM al de vraag gesteld en op 10 mei het antwoord ontvangen als in de afbeelding hieronder.

Ook heb ik afbeeldingen toegevoegd wat betreft het abbonement en de bevestiging dat de 10gb extra aanstaat. Mijn tel. nummer vinden jullie in mijn profiel. Ook een afbeelding van mijn Telfort app wat ik kort na middernacht zag. Nu overigens 7,5u later is de extra 10gb nog niet toegevoegd. Gaarne een antwoord en oplossing hiervoor.
icon

Beste antwoord door Stephen 22 mei 2018, 20:09

Hallo Diemsetoren, ik betreur de verwarring die is ontstaan. Ik heb het meerdere malen voor je bekeken maar zag echt dat het nummer waarom het ging niet was aangemeld. Ik zie dat jij deze hebt aangemeld en gelukkig is de aanmelding succesvol verwerkt. Jij maakt nu dus ook gebruik van dit nummer. De vergoeding maak ik voor je in orde en wordt met jouw volgende factuur verrekend. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
In je mijn telfort mobiel onder het kopje verbruik zou het nu gewoon moeten staan en als je combivoordeel aanklikt kun je ook zien of het wel of niet aanstaat.
Reputatie 3
In je mijn telfort mobiel onder het kopje verbruik zou het nu gewoon moeten staan en als je combivoordeel aanklikt kun je ook zien of het wel of niet aanstaat.

Nope helaas niet....
Zowel niet in mijn Telfort app als in een browser... In abbonement gegevens staat de bundel wel aan.
Reputatie 3
Tot op heden staat het nog op 15gb en nog wat.. en is de extra 10gb niet zichtbaar, kan het ermee te maken hebben dat het nog niet zichtbaar is omdat ik nu in het buitenland verblijf?

Combi voordeel (dubbelaar) staat zeker aan in het overzicht...
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Diemsetoren, ik zie dat het nummer eindigd op 664 niet is aangemeld voor CombiVoordeel. Vandaar dat je geen dubbele bundels hebt ontvangen. De andere 3 nummers zijn gelukkig wel aangemeld voor CombiVoordeel. Graag 'Combivoordeel aan' sms'en naar 1266 zodat ook dit nummer kan woren aangemeld voor CombiVoordeel. Het voordeel gaat dan de volgende factuurperiode in.
Indien je het wenst kan ik wel een halve maand abonnementskosten vergoeden. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 3
Het wordt steeds vreemder. Via Twitter en mail een bevestiging gehad dat COMBIVOORDEEL aan stond na mijn eerste aanmelding . Ook te zien in abbo gegevens. Nu dus weer niet aangemeld. Ook melding via twitter dat voordeel deze week in zou gaan daar de 17e de factuurmaand zou zijn. Was al vreemd daar ik op 8 mei begon. Nu is gemeld via Twitter dat dus 8 juni het voordeel ingaat met de start van nw factuurmaand. Eerste uitleg was dus niet correct daar.

Maar nu zeg je dat ik niet aangemeld was met dit nummer dus had op 8 juni wederom kunnen wachten tot ik een ons woog. Anyway nu wederom een sms gestuurd. Wederom bericht ontvangen dat ik word aangemeld voor combinvoordeel. Nu benieuwd naar de volgende uitleg.. elke keer iets anders..
Zal het op aanloop problemen houden.

Wat betreft je voorstel vergoeding is prima.. verlicht de ergenis iig...
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Diemsetoren, ik betreur de verwarring die is ontstaan. Ik heb het meerdere malen voor je bekeken maar zag echt dat het nummer waarom het ging niet was aangemeld. Ik zie dat jij deze hebt aangemeld en gelukkig is de aanmelding succesvol verwerkt. Jij maakt nu dus ook gebruik van dit nummer. De vergoeding maak ik voor je in orde en wordt met jouw volgende factuur verrekend. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Reageer