Verdubbelaar combivoordeel....WAARDELOOS

• 13 maart 2015
  • 5 reacties
  • 1871 keer bekeken

Zeer slechte service

5 reacties

Sinds 17 februari 2015 combivoordeel verdubbelaar aangevraagd. Slechts bij de mobiel van m'n partner goed gegaan. Ik was al drie weken totdat mijn internet MB's zijn verdubbeld. De klantenservice kan niks voor je doen "we zijn er mee bezig". Al meerdere malen gehoord dat je binnen een aantal dagen teruggebeld word, maar tevergeefs. Gisterenavond gehoord dat het nog wel 'enkele weken' kan duren voordat er een oplossing is. Echt flink waardeloos!
Mijn ervaring met de klantenservice is ook "we bellen je terug" en vervolgens hoor je niets.
Of nog leuker op Twitter, we nemen morgen contact met u op. Maar ja, morgen is het weer morgen he.....
ik heb het bij 2 mobiels, alles zou goed moeten zijn , heb ook een sms gehad op 1 mobiel dat het aan moet staan.
als ik inlog dan zie ik er niks van, heb gewoon mijn normale afgesloten abonnement, VERDER NIKS
heb al meerder malen gebeld, alles is goed zeggen ze maar IK ZIE NIKS

achter af had ik nooit de overstap moeten maken, ik heb na de overstap alleen maar gezeik

Francois
Badge +2
@Sander1979,

Nogmaals mijn excuses voor het ervaren ongemak. In een ander topic heb ik jouw gegevens opgevraagd.

@HaJeBe68,

Welkom op het forum!
Vanzelfsprekend mijn excuses dat de afspraak niet is nagekomen. Kan ik jou alsnog van dienst zijn? In een privébericht kun je kort omschrijven waarom je gebeld zou worden, aangevuld met jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer.

@sp416377,

Graag zoek ik ook voor jou uit waar het mis gaat. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en beide 06-nummers aan mij doorgeven. Vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne
Reputatie 3
@Sander1979,

Ik heb van mijn collega begrepen dat dit probleem wordt onderzocht en dat jullie tot die tijd tot een mooie oplossing zijn gekomen. Fijn om te lezen! Mocht je nog vragen hebben, dan verneem ik deze graag van je.

Ingrid

Reageer