beantwoord

Veel beloven weinig geven doet de klant van Telfort in vreugde leven.

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rutgers, ik heb het voor je uitgezocht en het klopt inderdaad wat je zei. De aansluitkosten dien je nog te ontvangen van ons. Ik heb deze zojuist voor je gecrediteerd. Excuses voor het ervaren ongemak.
En ja, ik heb een erg prettige vakantie gehad. 😃
Reputatie 1
Badge
Het was niet zo zeer het ongemak, het was meer het "onrecht".
Men schreef volkomen ten onrechte een bedrag van onze rekening af en vervolgens moeten wij er behoorlijk wat tijd in steken, om e.e.a. recht te breien.
Dan ben ik ook niet te spreken over de bemoeizucht van sommige forumgebruikers, die menen mij te moeten kapittelen, zonder dat ze een notie hebben van wat er aan de hand is. Ze mogen best bemerkingen maken, maar dan wel eerst het hele draadje even lezen, dat voorkomt, dat er volslagen onzin wordt uitgekraamd.
Mijn dank aan jou voor je geleverde inspanningen, jammer dat het nodig was.
Reputatie 1
Badge
Kijk aan, wij hebben de factuur ontvangen van deze maand en daar heeft men de 10 Euro, die Telfort zich wederrechtelijk had toegeëigend mee verrekend en dat heeft maar 4 maanden geduurd. Mijn complimenten aan de jongens en meisjes van de financiële afdeling.
Nou moet je niet denken, dat het klaar is. Nee, want je moet als goede provider rekken en er bij blijven.
Het faktuurbedrag is 6 euro, het te verrekenen bedrag is 10 euro het saldo is derhalve -4 euro en dat wordt dan binnen vier weken gestort op de bankrekening of verrekend met een openstaande betaling.
Ze gappen dus eerst een bedrag van je rekening, als je dan protesteert, krijg je een klein deel teruggestort, dan moet je vier maanden in de slag om het resterende bedrag terug te krijgen en dan uiteindelijk, nemen ze nog vier weken de tijd om alles terug te geven.
Hij is fijn!