beantwoord

Twee maanden Alles-in-1 gratis

• 25 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 510 keer bekeken

Badge
Ik heb terwijl ik al bij Telfort zit telefonisch Alles-in-1 Glasvezel met 2e interactieve TV-ontvanger en FOX Sports Eredivisie besteld, met twee maanden gratis. Waar kan ik zien dat de eerste twee maanden niet gefactureerd wordt? Alvast dank.
icon

Beste antwoord door vraagje888 26 augustus 2016, 13:56

Hoi vraagje888!

Je kunt dit niet terugzien. Ook niet in Mijn Telfort. Je mag ervan uitgaan dat het pakket niet wordt gefactureerd. In ons systeem staat genoteerd dat je het pakket twee maanden gratis mag gebruiken.

Weet je zo voldoende?

@Michael, Fijn, dank voor het checken!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Wellicht als je inlogt in Mijn Telfort
Badge
Ingelogd op MijnTelfort was ik al, mijn vraag is nu waar ik die afspraak kan nalezen.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi vraagje888!

Je kunt dit niet terugzien. Ook niet in Mijn Telfort. Je mag ervan uitgaan dat het pakket niet wordt gefactureerd. In ons systeem staat genoteerd dat je het pakket twee maanden gratis mag gebruiken.

Weet je zo voldoende?
Badge
Hoi vraagje888!

Weet je zo voldoende?

@Michael, Fijn, dank voor het checken!