Teruggave aansluitkosten voor Mobiel bij CombiVoordeel

• 25 juni 2015
  • 25 reacties
  • 3132 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Telfort beloont klanten die een Internet en Interactieve TV abonnement met een mobiel abonnement combineren met extra voordeel. Wij vinden namelijk dat daar best iets tegenover mag staan.

Als je al Internet + Interactieve TV van Telfort hebt en je voegt hier Mobiel van Telfort aan toe, krijg je de aansluitkosten voor Mobiel terug als je bent aangemeld voor CombiVoordeel. Voor een abonnement met toestel gaat het om € 30 en voor een Sim Only om € 10. Je ziet deze correctie niet gelijk terug op de eerste factuur. Op de tweede of derde factuur, na het activeren van Combivoordeel, vind je deze terug onder het kopje "Toelichting overige verrekeningen’.

Heb je vragen hierover? Laat het dan vooral weten.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

25 reacties

Badge +2
@remolen,

Welkom op het forum!

Fijn dat jij en jouw vrouw allebei een abonnement hebben afgesloten 😉
De aansluitkosten worden op een 2e of 3e mobiele factuur verrekend / gecorrigeerd (nadat het Combivoordeel actief is). Met betrekking tot het Combivoordeel, kun je kiezen voor 1 voordeel per keer; maandelijks € 5,00 korting op de factuur voor Vast of de verdubbelaar op alle aangemelde mobiele aansluitingen. Deze keuze kun je 1 keer per 90 dagen wijzigen. Mocht je nog vragen hebben kun je in een privébericht jouw naw-gegevens, e-mailadres en (beide) 06-nummer(s) aan mij doorgeven.

Daphne
Reputatie 4
Badge +1
Bedankt voor de gegevens Maurice. Ik heb de activatiekosten handmatig voor je gecrediteerd. Deze brengen we op de eerst komende factuur in mindering. Als je hier nog iets over wilt weten, laat het mij dan vooral weten.
Reputatie 1
Ik heb op 5 maart ook een abonnement met toestel bij jullie afgesloten en € 30,- aansluitkosten betaald. Internet en tv had ik al en het combivoordeel is actief sinds 15 april. Ik heb inmiddels 4 facturen gehad en ook nog steeds mijn € 30,- aansluitkosten niet terug ontvangen. Wanneer ga ik die uiteindelijk terug krijgen?
Reputatie 4
Badge +1
@ Cbeukema,

Welkom op het forum!

Leuk dat je ook voor een mobiel abonnement bij Telfort hebt gekozen. Dat je de aansluitkosten nu graag gecrediteerd wilt zien, is goed te begrijpen. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Hier heb ik jouw 06-nummer en naw-gegevens voor nodig. Wil je deze naar mij sturen in een privébericht? Ik kijk uit naar jouw berichtje.

Christy
Reputatie 1
Badge
Helaas heb ik nog steeds de aansluitkosten niet vergoed gekregen Mijn vrouw en ik hebben tegelijkertijd een abbonnement afgesloten beide op mijn naam. Ook de dubbele combivoordeel werkt niet. De korting gaat maar 1 keer van onze vaste internet en bellen rekening af terwijl mij met klem verzekerd is dat dit gewoon voor beide abonnementen zou gelden. Na 3 mails gestuurd te hebben en niet eens een bevestiging of antwoord te hebben gekregen ben ik het wel een beetje zat. Ik ga geen duur 0900 nummer bellen omdat jullie de zaken niet op orde hebben.

Vriendelijke groet Rene vd Molen eventueel kan ik onze klant nummers sturen maar liever niet openbaar. of postcode en huisnummer of wat dan ook nodig is om dit op te lossen.
Reputatie 1
dag, mijn abonnement gaat vandaag in. Ook ik heb combi voordeel aangegeven bij het afsluiten en ontving net factuur voor aansluitkosten. ik lees wat verwarring hier. Moet ik zelf iets registreren of activeert Telfort dit?
Reputatie 4
Badge +1
Welkom op het forum Gert. Als je voor de korting kiest, krijg je in totaal 5,- korting per maand, per aangemeld adres. Dit is dus niet per telefoonnummer 5,-. Je krijgt wel voor beide nummers de aansluitkosten terug. Let er wel op dat er een aantal voorwaarden zijn waar je aan dient te voldoen om in aanmerking te komen voor CombiVoordeel.
Duidelijk, Dank je!
Reputatie 4
Badge +1
Maurice, welkom op het forum. Dat je van deze situatie baalt, is goed te begrijpen. Graag wil ik dit voor je uitzoeken. Hiervoor heb ik jouw 06-nummer en naw-gegevens nodig. Wil je dit in een privébericht naar mij sturen? Als ik dit bericht van jou hebt ontvangen, ga ik aan de slag.
Badge
Goedemiddag, ook bij mij zal het combi voordeel al ingegaan zijn vernam ik per SMS en mail , de 30 Euro aansluitkosten en de 5 Europa korting zijn beide nog niet van mijn factuur afgetrokken mvrgr
Badge
Europa moet natuurlijk Euro zijn
Reputatie 4
Badge +1
Graag gedaan GKr 🙂
Beste Tejaja,
Wacht al een halfjaar op de aansluitkosten ondanks mooie beloftes nog steeds niets ontvangen. Aan de vele reacties te zien lijkt het erop dat dit iets is wat intentioneel en structureel gebeurd.
Reputatie 4
Badge +1
Dag allemaal,

Vervelend dat jullie problemen ervaren met het aanmelden en de aansluitkosten in combinatie met CombiVoordeel. Willen jullie mij een privébericht sturen met jullie persoonlijke naw-gegevens en 06-nummer? Dan ga ik het uitzoeken!
Reputatie 4
Badge +1
@ Cbeukema,

Bedankt voor het doorsturen van de gegevens. Ik heb de facturen voor je nagekeken. Bij jou zijn de aansluitkosten op de eerste factuur in mindering gebracht. De eerste factuur is van 15 maart.

Wist je dat je de rekeningen zelf kunt bekijken via Mijn Telfort? Als je de eerste rekening erbij pakt kun je het nakijken. Je kunt de creditering herkennen aan het kopje 'Overige verrekeningen'. Hierachter zie je staan "inclusief promoties twv: -30,00".

Mocht het toch nog niet helemaal duidelijk zijn, geef dan gerust een gil.

Christy
Reputatie 2
Als ik alle reacties goed lees geldt alleen de verdubbelaar per mobiel nummer. En niet bijvoorbeeld korting per mobielnummer zoals bij kpn hoewel daarbij gezegd moet worden het totaal pakket wel duurder is. En kunnen Telfort klanten ook onderling gratis bellen al is het maar de toestellen op 1 adres ?
Reputatie 1
Beste Christy,
Bedankt voor je reactie. Het klopt inderdaad dat er 100% korting op de aansluitkosten op mijn factuur staat. Ik heb echter mijn aansluitkosten bij de online bestelling al via iDEAL betaald. Deze heb ik door het aanmelden van combivoordeel nog niet terug ontvangen.
Reputatie 4
Badge +1
@ Cbeukema,

Goed dat je het aangeeft. Dit had ik inderdaad niet gezien. Ik heb de kosten nu handmatig gecrediteerd voor je. Deze brengen we op de factuur van augustus in mindering. Als je hier verder nog vragen over hebt, laat het mij weten :)

Christy
Hallo,

Ik ben inmiddels bij de derde factuur en ik heb de aansluitkosten voor mijn mobiele abonnement nog niet teruggekregen.
Ik heb een privebericht gestuurd met daarin mijn nummer en gegevens.
@remolen,

Welkom op het forum!

Fijn dat jij en jouw vrouw allebei een abonnement hebben afgesloten 😉
De aansluitkosten worden op een 2e of 3e mobiele factuur verrekend / gecorrigeerd (nadat het Combivoordeel actief is). Met betrekking tot het Combivoordeel, kun je kiezen voor 1 voordeel per keer; maandelijks € 5,00 korting op de factuur voor Vast of de verdubbelaar op alle aangemelde mobiele aansluitingen. Deze keuze kun je 1 keer per 90 dagen wijzigen. Mocht je nog vragen hebben kun je in een privébericht jouw naw-gegevens, e-mailadres en (beide) 06-nummer(s) aan mij doorgeven.

Daphne

Hallo,

Als het goed is heb ik binnen 1 week Interactieve TV en internet + bellen van Telfort. Nu denk ik er over om 2x sim only van Telfort te nemen ivm met het combivoordeel. Begrijp ik uit deze thread dat ik niet bij beide toestellen kan kiezen voor 5,- korting op de rekening voor vast (dus 10,- korting?) Of is dit wel mogelijk?
En een aanvullende vraag: Krijg ik voor beide nummers de aansluitkosten terug?

Gert
Reputatie 4
Badge +1
@ Galdor, welkom op het forum. Dit klopt inderdaad. De verdubbelaar gaat per mobiel nummer. De korting krijg je eenmalig op de factuur van je vaste aansluiting. Gratis onderling bellen is geen onderdeel van het CombiVoordeel.

@ Swarte, ik heb jouw berichtje beantwoord.
Reputatie 1
Goedemorgen Telfort,

Na 12 werkdagen wachten op een email de klantenservice op reaktie van referentienummer CM150812138636 , zo maar even proberen.

Ook ik heb op 20-05 dit jaar via internet een mobiel + abo + combivoordeel afgesloten en betaald met ideal, en na 4 facturen nog steeds niet de credit ontvangen.

telfort heeft bij deze dus 2 beloftes gebroken, binnen 10 werkdagen reageren op mail en binnen 2 of 3 facturen terugstorten van de aansluitkosten...

in afwachting van uw reactie,
Maurice
Reputatie 1
Net mijn derde factuur gekregen, maar helaas zijn de aansluitkosten van de SIM-only hier niet op verrekend.
Hoi Telfort,

Ik heb net een mobiel abo afgesloten met combi voordeel.
In het bevestigingsmail staat de combivoordeel niet in. Gaat dit nog wel goed?

Mijn ordernr. 1509206840.
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Bastiaan, dat is zeker vervelend. Ik wil het graag voor je nakijken. Hiervoor heb ik jouw 06-nummer nodig. Wil je deze naar mij sturen in een privébericht? Zodra ik deze heb ontvangen, ga ik voor je aan de slag.