beantwoord

Telfort Veilig niet te installeren op nieuwe laptop

• 5 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 250 keer bekeken

ik kan op mijn nieuwe laptop telfort veilig niet installeren. Hij geeft aan dat ik telfort veilig nog niet geactiveerd heb. Nu heb ik in mijn abonnement gekeken en daar staat hij gewoon aangevinkt.
ik heb het volgens mij al een jaar of drie ,vier. op mijn oude laptop heb ik telfort veilig al verwijdert.
wat moeten we nu doen om telfort veilig op mijn nieuwe laptop te installeren..
ik hoop hier graag antwoord op te krijgen van jullie.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 12 augustus 2019, 13:25

Dag @jlavandinther. Ik neem het even over van Jasper. Fijn dat het is gelukt om Telfort Veilig te installeren op de laptop van je dochter. Nu lees ik dat de installatie op je eigen laptop mislukt. Dat kan aan veel dingen liggen. Heb je Telfort Veilig eerder geïnstalleerd op deze laptop en heb je het daarna verwijderd? Dan kan het namelijk zijn dat het niet goed of volledig verwijderd is. Door eventuele restbestanden is het niet goed mogelijk om opnieuw dit programma te installeren.

Telfort Veilig wordt geleverd door F-Secure. Zij leveren zelf nog een handig programma om de installatie mee te verwijderen. Wil je eens proberen of het daarna wel lukt? En kan je mij laten weten wat voor type laptop je hebt en welk besturingssysteem (+ versie) deze gebruikt?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @jlavandinther , dat is een issue dat al langer speelt en blijkbaar nog steeds niet is opgelost. Een moderator kan je hier in bijstaan, wacht zijn/haar reactie s.v.p. even af.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @jlavandinther, gefeliciteerd met je nieuwe laptop! Zoals JanD aangeeft zien we hier vaker meldingen over inderdaad, daarbij konden we het gelukkig wel oplossen. Zou je Telfort Veilig in de Mijn Telfort kunnen uitschakelen en een dag later weer activeren? Daarmee wordt het achter de schermen ook opnieuw geactiveerd en zal je het wel op de laptop kunnen installeren. Laat je me weten of het daarmee gelukt is?
Het is mijn gelukt om Telfort veilig te installeren op de laptop van mijn dochter.
Alleen nu is het probleem dat op mijn eigen laptop Telfort veilig niet meer geïnstalleerd krijg.
Hij begint met installeren en als hij op 98 % zit stopt hij er mee.
Geeft aan installatie mislukt start computer opnieuw op.
Verschillende keren geprobeerd maar het werkt nog steeds niet.
Wat moet ik nu doen?
Reputatie 7
Badge +9
Dag @jlavandinther. Ik neem het even over van Jasper. Fijn dat het is gelukt om Telfort Veilig te installeren op de laptop van je dochter. Nu lees ik dat de installatie op je eigen laptop mislukt. Dat kan aan veel dingen liggen. Heb je Telfort Veilig eerder geïnstalleerd op deze laptop en heb je het daarna verwijderd? Dan kan het namelijk zijn dat het niet goed of volledig verwijderd is. Door eventuele restbestanden is het niet goed mogelijk om opnieuw dit programma te installeren.

Telfort Veilig wordt geleverd door F-Secure. Zij leveren zelf nog een handig programma om de installatie mee te verwijderen. Wil je eens proberen of het daarna wel lukt? En kan je mij laten weten wat voor type laptop je hebt en welk besturingssysteem (+ versie) deze gebruikt?
dag Natasja.
bedankt voor de tip voor het programma van F-Secure.
het is namelijk gelukt om telfort veilig te installeren.

alles werkt nu weer zoals het hoort.
Reputatie 7
Badge +9
Graag gedaan! Heel fijn om te lezen dat het is gelukt. Mocht je toch nog ergens mijn hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.

Reageer