beantwoord

Telfort Compleet niet gedaan voor KPN mobiel

• 10 november 2019
  • 10 reacties
  • 170 keer bekeken

Mijn vrouw heeft haar mobiel veranderd van Telfort naar KPN. We hadden Telfort Compleet en het combi-voordeel van onze 2 mobielen. Ik heb geprobeerd haar mobiel aan te melden  bij mijn Telfort Compleet abonnement, maar ik krijg een mededeling dat dat 1 maand kan duren. Ik heb het nu al een paar keer geprobeerd, maar er gebeurt nog steeds niets, geen enkele reactie van Telfort. Ik probeer het nu maar via het forum…

Ik hoop zo iets te vernemen…

Mvg,

Derk Korevaar

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 november 2019, 12:20

Hoi @dkorevaar,  welkom op ons Forum.

Ik lees dat je graag jouw mobiele abonnement bij ons wilt combineren met die van jouw vrouw bij KPN. Dat kan inderdaad door het formulier op de website in te vullen. Ik begrijp dat je dat al gedaan hebt? Dan gaat het de eerste van de eerstkomende kalendermaand in. 

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Even aanmelden bij KPN Hussel

Nee, deze mobiel is al KPN voordat hussel werd ingevoerd. Dus dat is niet de bedoeling.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @dkorevaar,  welkom op ons Forum.

Ik lees dat je graag jouw mobiele abonnement bij ons wilt combineren met die van jouw vrouw bij KPN. Dat kan inderdaad door het formulier op de website in te vullen. Ik begrijp dat je dat al gedaan hebt? Dan gaat het de eerste van de eerstkomende kalendermaand in. 

Van: KPN <service@kpn.com>Datum: 21 okt. 2019 10:24Onderwerp: Aanmelding Telfort CompleetAan: ...Cc:  [KPN] Geachte klant, Wij hebben uw verzoek in goede orde ontvangen. Wij gaan nu controleren of uw producten voldoen aan de voorwaarden van Telfort Compleet.Uw voordelen worden daarna zo snel mogelijk geactiveerd. Let op: dit kan tot 1 maand duren. Wij hebben de volgende gegevens ontvangen:

Maar de mobiel va mijn vrouw staat nog steeds niet vermeld op mijn combi-voordeel in de Telfort app.

Reputatie 8
Badge +7

Maar de mobiel va mijn vrouw staat nog steeds niet vermeld op mijn combi-voordeel in de Telfort app.

Hallo @dkorevaar ,

dit staat ook in de e-mail:

Let op: dit kan tot 1 maand duren.

En die maand is nog lang niet om.

Reputatie 8
Badge +11

Wanneer je Telfort Compleet wordt. Krijg je de voordelen op het KPN abonnement. Die zie je dus niet terug in Mijn Telfort, maar via haar nummer in Mijn KPN.

De informatie is dus zeer onduidelijk:

• op Telfort zie je dat je je met een SMS moet aanmelden: werkt niet
  • er is een formulier, maar je krijgt geen informatie hoe en waar het resultaat te zien zal zijn. Ik begrijp nu van jou dat dat op mijn KPN is, niet mijn Telfort
  • Ik kreeg vandaag een mail dat alle Telfort abonnementen worden omgezet in KPN, zelfde voorwaarden, zelfde tarief. Maar geen woord over mijn email adres op <naam>@telfort.nl. Blijft dat adres bestaan? Of wordt het <naam>@kpn.nl?

Mvg,

Dat telfort email adres blijft bestaan. Het voordeel voor het KPN abonnement zal 5 euro korting zijn en dubbele data en belminuten. Is dat al merkbaar? 

Dat het KPN nummer niet in de Telfort app vermeld staat is niet van belang lijkt mij krijgt dit abonnement de voordelen daar gaat het om.

Reputatie 8
Badge +11

De informatie is dus zeer onduidelijk:

• op Telfort zie je dat je je met een SMS moet aanmelden: werkt niet
  • er is een formulier, maar je krijgt geen informatie hoe en waar het resultaat te zien zal zijn. Ik begrijp nu van jou dat dat op mijn KPN is, niet mijn Telfort

Dit gaat over het voordeel. Als je Telfort met een KPN abonnement combineert, dan krijg je de voordelen op het KPN abonnement. De voordelen zullen dan dus ook zichtbaar zijn in Mijn KPN. 

• Ik kreeg vandaag een mail dat alle Telfort abonnementen worden omgezet in KPN, zelfde voorwaarden, zelfde tarief. Maar geen woord over mijn email adres op <naam>@telfort.nl. Blijft dat adres bestaan? Of wordt het <naam>@kpn.nl?

Mvg,

Zoals Galdor68 al aangaf. Jouw e-mailadres blijft gewoon bestaan na het samengaan met KPN. Dat is niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken. De e-mailadressen gaan gewoon mee. 

Reageer