beantwoord

Telfort compleet aangevraagd maar nog niet actief

• 10 juli 2019
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik heb op 31-5-2019 Telfort compleet aangevraagd (Fox Sports Eredivisie) en vanaf 04-07-2019 is mijn KPN Thuis abonnement actief. Ik heb echter nog steeds geen Fox Sports Eredivisie.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 10 juli 2019, 15:11

Hallo @sp364207. Van harte welkom hier. Logisch dat je benieuwd bent wanneer Telfort Compleet actief wordt. Ik lees dat jij je 31 mei hebt aangemeld. Belangrijk is dat de abonnementen actief zijn en voor aanmelding op hetzelfde adres en dezelfde postcode geregistreerd staan. Je voordeel gaat dan in op de eerste dag van de volgende maand. Als je je aanmeldt op 31 mei, dan zou dus op 1 juli je voordeel in moeten gaan. Echter, op dat moment was KPN Thuis nog niet actief. Ik verwacht daarom dat Telfort Compleet actief is vanaf 1 augustus.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Hallo @sp364207. Van harte welkom hier. Logisch dat je benieuwd bent wanneer Telfort Compleet actief wordt. Ik lees dat jij je 31 mei hebt aangemeld. Belangrijk is dat de abonnementen actief zijn en voor aanmelding op hetzelfde adres en dezelfde postcode geregistreerd staan. Je voordeel gaat dan in op de eerste dag van de volgende maand. Als je je aanmeldt op 31 mei, dan zou dus op 1 juli je voordeel in moeten gaan. Echter, op dat moment was KPN Thuis nog niet actief. Ik verwacht daarom dat Telfort Compleet actief is vanaf 1 augustus.
Reputatie 6
Badge +9
Dag @sp364207. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik ervan uitgaan dat het verhaal zo duidelijk is? Als je nog ergens mijn hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.
Aangezien ik als combivoordeel bij Telfort al Fox Sports Eredivisie had en ik bij het overstappen van mijn Thuis abonnement van Telfort naar KPN ook meteen Telfort compleet heb aangevraagd, ging ik ervan uit dat bij de start van mijn Thuis abonnement van KPN ook meteen Fox Sports Eredivisie toegevoegd zou zijn.
Zou dit per direct geregeld kunnen worden?

Met vriendelijke groet,
Edwin
Reputatie 6
Badge +9
Hallo Edwin, dat gaat helaas niet. CombiVoordeel en Telfort Compleet staan in principe los van elkaar. Op het moment dat jij bent overgestapt van Telfort Thuis naar KPN Thuis, is je CombiVoordeel komen te vervallen. Je hebt je toen via KPN aangemeld voor Telfort Compleet. Je producten moeten vóór aanmelding op hetzelfde adres en dezelfde postcode geregistreerd staan en actief zijn. Het ene voordeel loopt dus niet over in het andere voordeel.

Reageer