beantwoord

Telfort compleet

• 8 december 2019
  • 2 reacties
  • 213 keer bekeken

Goedemiddag,

Op 8 oktober werd Telfort compleet aangevraagd ivm voordeel acties op nieuw telefoon abonnement.

Bevestiging ontvangst aanvraag d.d. 8 oktober ontvangen, met de melding dat e.e.a een maand kon duren. Sindsdien is het stil, op diverse enquêtes “we zijn benieuwd naar uw mening” na. 

Inmiddels dus 2 maanden verder, zonder de actie voordelen….   

Wanneer mag ik de bevestiging van activatie tegemoet zien (en van de voordelen gaan genieten)?   

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 december 2019, 13:59

Hallo @adalebout, welkom bij ons op het forum. Als je Telfort Compleet hebt aangevraagd kan ik me voorstellen dat je dit ook wilt terugzien, zeker 2 maanden later. Ik wil graag met je meekijken, op dit moment zie ik alleen je postcode en 06-nummer op je forumprofiel staan. Zou je daar het huisnummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) aan toe kunnen voegen? Als je dat hebt gedaan kan je hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik voor je kan kijken. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @adalebout, welkom bij ons op het forum. Als je Telfort Compleet hebt aangevraagd kan ik me voorstellen dat je dit ook wilt terugzien, zeker 2 maanden later. Ik wil graag met je meekijken, op dit moment zie ik alleen je postcode en 06-nummer op je forumprofiel staan. Zou je daar het huisnummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) aan toe kunnen voegen? Als je dat hebt gedaan kan je hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik voor je kan kijken. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @adalebout, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik de gegevens nog niet staan. Als ik nog met je mee kan kijken hoor ik het graag van je.

Reageer