beantwoord

Telfort Compleet

• 8 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 176 keer bekeken

Ruim een maand geleden de aanmelding gedaan. Heb net met KPN een chat gehad en die hebben de aanmelding nógmaals gedaan. Voor klachten hierover moest ik me melden bij Telfort. Ik mis nu zeker een maand het voordeel. Ben benieuwd waar Telfort mee komt.
Ik hoop niet dat men nu naar KPN gaat wijzen.....
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 oktober 2019, 11:40

Hoi @Pashans, welkom hier.

Ik lees dat de aanmelding voor Telfort Compleet niet goed is doorgekomen. Dat is spijtig. Nu heeft mijn collega het weer opnieuw aangevraagd. Echter werd er ook aangegeven dat je voor klachten bij ons moet zijn. Dat is niet het geval. Namelijk wanneer je Telfort Compleet bent krijg je het voordeel op de KPN producten. Hier kan ik niet bij. Ik kan dus het voordeel ook niet verrekenen wat je gemist hebt. Ik moet dus helaas wel naar KPN verwijzen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Pashans, welkom hier.

Ik lees dat de aanmelding voor Telfort Compleet niet goed is doorgekomen. Dat is spijtig. Nu heeft mijn collega het weer opnieuw aangevraagd. Echter werd er ook aangegeven dat je voor klachten bij ons moet zijn. Dat is niet het geval. Namelijk wanneer je Telfort Compleet bent krijg je het voordeel op de KPN producten. Hier kan ik niet bij. Ik kan dus het voordeel ook niet verrekenen wat je gemist hebt. Ik moet dus helaas wel naar KPN verwijzen.

Reageer