beantwoord

Telfort Compleet

  • 15 augustus 2019
  • 13 reacties
  • 273 keer bekeken

Hallo,
ik heb 12 juli al een aanvraag ingediend voor telfort compleet.
Hoor hier maar niets op.
Na contact klantenservice is er zowel op 20, 28 juli als 12 augustus opnieuw een aanvraag ingediend. Telkens kon men niets vinden. Daarnaast op advies van klantenservice bij de KPN winkel geweest, konden ook niets betekenen, behalve nogmaals aanvragen.
krijgen wel steeds bevestiging dat het ontvangen is, en dan hoor je niets meer.
Hoop dat er zo uiteindelijk wel schot in komt, ben genoeg van het kastje naar de muur gestuurd.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 27 augustus 2019, 10:16

@Muziekliefhebber1975

Ik denk dat je niet wachtwoord vergeten moet gebruiken, maar een nieuw mobiel account aanmaken.
Nieuwe gebruiker
Bekijk reactie

13 reacties

Badge +18
Verkeerd gelezen....😌

Maar aanvragen moet wel via KPN.
https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/telfort-aanmelden.htm

https://forum.kpn.com/
nelly je weet neem ik aan dat Telfort Compleet het combineren van een Telfort product met een KPN product inhoud.

Dit gaat niet om het bestellen van een dienst.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-kpn-telfort-compleet-81788

@Maartenvdg wat neem je af bij wie? Wat heb je bij Telfort wat heb je bij KPN?
mobiel bij KPN , internet, tv en bellen bij telfort
Badge +18
Staan de beide abo's wel op exact hetzelfde adres?
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Maartenvdg, welkom hier op het Telfort Forum! Niet fijn dat het aanmelden van Telfort Compleet niet zo soepel verloopt. Goed dat je het laat weten, zodat we je kunnen helpen om dit op te lossen.

Ik begrijp dat je het thuis pakket bij Telfort hebt en je mobiele abonnement van KPN. Je hebt dus meerdere aanvragen voor Telfort Compleet ingediend, maar nog niets gehoord. Ik kijk graag voor je na waarom de voordelen nog niet actief zijn. Kan je voor mij je mobiele nummer, dat je wilt koppelen aan Telfort Compleet, nog toevoegen aan je forumprofiel? En ik ben net als @nelly jacoba wel benieuwd of de abonnementen op precies hetzelfde adres staan?
ja, hoor precies hetzelfde adres
Reputatie 8
Badge +9
@Maartenvdg Dankjewel voor het invullen van de gegevens. De adressen komen overeen, dus het zou geen probleem moeten zijn. Ik was alleen nog benieuwd hoeveel mobiele abonnementen je hebt, die gekoppeld moeten worden aan Telfort Compleet? Klopt het dat je meerdere mobiele nummers hebt op jouw adres? Kan je in dat geval de betreffende mobiele nummers ook voor me toevoegen aan je profiel? Op die manier weet ik zeker dat ik de juiste (en volledige) gegevens doorspeel naar de specialisten.
Reputatie 1
Hallo,

Sinds juni '19 klant van Telfort (interactieve TV en internet thuis). Via de app kan ik die 2 zaken inzien.
Vandaag is daar ook Telfort mobiel bijgekomen.
Nu kan ik via de app mij niet aanmelden voor mobiel, wil graag de verbruikte mb's zien.
Als ik op "Direct koppelen"klik dan kom ik niet verder.
Ook al een nieuw wachtwoord geprobeerd aan te maken maar ook dat lukt niet.
Samenvoegen lukt ook niet.

Wie van de moderators zou mij kunnen helpen zodat ik in de app ook mijn mobiele gegevens kan inzien en dat ik in aanmerking kom voor Telfort compleet?

Alvast bedankt !!
Badge +18

Hoe voeg ik accounts samen?

  1. Ga naar Mijn Telfort of open je Mijn Telfort app.
  2. Log in met je gegevens voor Telfort Mobiel.
  3. Klik op het kopje 'Thuis'.
  4. Vul je gegevens van Mijn Telfort Thuis in.
  5. Klik op 'samenvoegen'.
  6. Je krijgt een melding dat het samenvoegen gelukt is. Vanaf nu zijn Mijn Telfort Thuis en Mobiel samengevoegd, en heb je alles op één plek staan!
Thuis en mobiel hebben aparte inlognamen en wachtwoorden.

MijnTelfort mogelijkheden

hulp bij inloggen
Reputatie 1

Hoe voeg ik accounts samen?

  1. Ga naar Mijn Telfort of open je Mijn Telfort app.
  2. Log in met je gegevens voor Telfort Mobiel.
  3. Klik op het kopje 'Thuis'.
  4. Vul je gegevens van Mijn Telfort Thuis in.
  5. Klik op 'samenvoegen'.
  6. Je krijgt een melding dat het samenvoegen gelukt is. Vanaf nu zijn Mijn Telfort Thuis en Mobiel samengevoegd, en heb je alles op één plek staan!
Thuis en mobiel hebben aparte inlognamen en wachtwoorden.

MijnTelfort mogelijkheden
hulp bij inloggen


Dank je wel @nelly jacoba
Dit wist ik al, die stappen heb ik al meerdere keren geprobeerd.
Het probleem is dat ik geen wachtwoord voor Telfort mobiel heb. Ook al ik klik op "wachtwoord vergeten" dan kan ik via sms een code krijgen maar gaat naar nr. wat eindigt op 000, dat is mijn nummer niet, komt dus ook niet aan. Via mail ook wachtwoord proberen te krijgen maar ook die mail komt niet aan.

Dus mijn vraag is: Hoe krijg ik een wachtwoord voor Telfort mobiel? Gebruikersnaam is je 06 nummer of mailadres, dat heb ik😉
Badge +18
@Muziekliefhebber1975

Ik denk dat je niet wachtwoord vergeten moet gebruiken, maar een nieuw mobiel account aanmaken.
Nieuwe gebruiker
Reputatie 1
@Muziekliefhebber1975


Ik denk dat je niet wachtwoord vergeten moet gebruiken, maar een nieuw mobiel account aanmaken.Nieuwe gebruiker

@nelly jacoba
Geweldig! Dit bedoelde ik. Het is gelukt.
10 punten voor nelly jacoba! Hartelijk bedankt! 👍🏻
Mijn vraag is hiermee beantwoord.✔
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal top! Goed dat het gelukt is. Mocht er nog weer wat zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer