Hallo Telfort,
Ik heb een aantal jaren een telfort mobiel abonnemt.
Verleden jaar is de glasvezelkabel gerealiseerd in ons drop. Op dat moment kwam er een aanbieding van Telfort in de bus met een aanbieding over te stappen naar telfort compleet , ik was tenslotte al klant.
Zij boden 5€ korting , dubbele data en een tegemoetkoming van 150€. Nieuwe klanten moesten 1600€ betalen voor hun aansluiting. (KPNnetwerken) Dit gold ook voor KPN klanten.
Tot op heden heb ik nog helemaal niets gehoord van Telfort of KPN! Alleen dat ik een nieuw mobiel abonnement moet afsluiten om voor de korting in aanmerking te komen.
Ik heb een lopend contract contract bij Telfort van 12,50 p/m en zou dan naar 15€ gaan.
Diit is echt geen korting maar een prijs verhoging!
Ik ben door deze gang van zaken erg teleurgesteld! En begin al spijt te krijgen dat ik ben weggegaan bij Ziggo.
Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic