Telfort combivoordeel

• 10 april 2014
  • 5 reacties
  • 1092 keer bekeken

Badge +1
Beste telfort,

Ik heb Combivoordeel aan naar jullie gestuurd maar er is niets gebeurt nog. Mijn zusje, die in hetzelfde huis woont met hetzelfde abbonement heeft al een bevestigings sms gekregen van wanneer het ingaat terwijl wij echt bijna op hetzelfde moment dat smsje: COMBIVOORDEEL AAN naar julli eheben gestuurd?

mvg

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@HalilOzkal,

Balen dat jij de bevestiging niet hebt ontvangen. Kun je het nogmaals proberen aan te vragen en jouw toestel uit- en aanzetten? Stuur een sms naar 1255 met 'COMBIVOORDEEL AAN'. Laat je weten of het nu wel lukt?

Denise
Badge +1
@HalilOzkal,

Balen dat jij de bevestiging niet hebt ontvangen. Kun je het nogmaals proberen aan te vragen en jouw toestel uit- en aanzetten? Stuur een sms naar 1255 met 'COMBIVOORDEEL AAN'. Laat je weten of het nu wel lukt?

Denise

Beste denise, ik had dit al gedaan en toen kreeg ik een smsje terug dat ik mij al had aangemeld. Maar het is nog steeds niet gelukt?

https://www.dropbox.com/s/69siqtggogh2re5/Screenshot_2014-04-10-13-00-51.png
Reputatie 3
Badge +1
@HalilOzkal,

Ik adviseer je om je even helemaal af te melden. Je kunt je voor het CombiVoordeel afmelden door COMBIVOORDEEL UIT te sms-en naar 1255, met het mobiele Telfort nummer dat is aangemeld voor het CombiVoordeel. Meld je daarna opnieuw aan, kun je mij laten weten of het dan wel werkt?

Denise
Badge +1
Hoi denise, het werkt nog steeds niet.
Reputatie 3
Badge +1
@HalilOzkal,

Vreemd dat het niet werkt. Heb je al gecheckt of je aan alle voorwaarden voldoet? Een overzicht vind je hier.

Denise

Reageer