beantwoord

Storing aanpassen combivoordeel

• 2 juni 2017
  • 4 reacties
  • 577 keer bekeken

Hallo,

Ik krijg al enkele weken een storing als ik mijn combivoordeel wil aanpassen. Wanneer is dit opgelost?
icon

Beste antwoord door Stephen 6 juni 2017, 14:39

Bedankt voor jouw gegevens Jelle! Ik heb zojuist de wijziging voor jou uitgevoerd. Je ontvangt per sms een bevestiging van de wijziging. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wat krijg je te zien als het niet lukt, kun je daar een printscreen van plaatsen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jelle, ik ontvang graag je naam, adresgegevens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Kun jij mij daarbij ook kenbaar maken van welk CombiVoordeel je graag gebruik van wenst te maken? Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Jelle! Ik heb zojuist de wijziging voor jou uitgevoerd. Je ontvangt per sms een bevestiging van de wijziging. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hallo Jimny,

Het volgende krijg ik in beeld:
Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden. Probeer het later nog eens.

Dit krijg ik te zien als ik ben ingelogd en door heb geklikt op combivoordeel. Weet jij zo voldoende?

Reageer