beantwoord

Spotify family

• 20 november 2018
  • 3 reacties
  • 627 keer bekeken

Als ik een Spotify abbonement bij jullie neem voor ons hele gezin hoe duur is die dan bij jullie? We hebben al een alles in 1 pakket en 2 mobiele pakketen
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 20 november 2018, 21:03

Hi Remco, welkom op het forum. Bij Telfort kun je helaas niet een abonnement nemen op Spotify family, alleen een los account. Ik denk alleen niet dat dit interessant is als je het voor je gezin wilt regelen. Dan zul je het toch via Spotify zelf moeten afnemen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi Remco, welkom op het forum. Bij Telfort kun je helaas niet een abonnement nemen op Spotify family, alleen een los account. Ik denk alleen niet dat dit interessant is als je het voor je gezin wilt regelen. Dan zul je het toch via Spotify zelf moeten afnemen.
Na het lezen van de hele post, hoe meer ik weet dat het over Spotify gaat. We weten dat alle Spotify-gebruikers online Spotify-muziek kunnen spelen, geen recht om te downloaden of offline te spelen. Maar premium-gebruikers kunnen dat doen. Gelukkig kun je tool Spotify Music Converter Windows nu gebruiken om DRM-beveiliging te verwijderen en Spotify-muziek te converteren naar MP3, AAC, M4A, M4B, WAV, FLAC, enz. Met verliesvrije kwaliteit. Na de conversie kunt u veel gemakkelijker Spotify-muziek downloaden en afspelen op alle apparaten. Bekijk meer informatie over Tuneskit Software.

Admin: linkjes verwijderd, in strijd met de huisregels
Wenn ich Ihren Beitrag überprüfe, habe ich einige großartige Dinge zu teilen. Ich bin ein DJ und verwende den DRmare Spotify Music Converter, um Spotify-Songs als MP3 herunterzuladen und die Songs meinen Freunden zu zeigen. Sie alle lieben sie. Bitte beachten Sie jedoch, dass die Software nur für den persönlichen Gebrauch und nicht für kommerzielle Zwecke bestimmt ist.

Reageer