beantwoord

Spotify account nog niet omgezet naar free

  • 14 september 2019
  • 1 reactie
  • 184 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb 20 augustus mijn Spotify premium pakket stopgezet via Telfort omdat ik een family abonnement wil aanschaffen.
Nu staat er op de Spotify site nog steeds dat ik een Spotify account heb via Telfort en dat ik hiervoor contact met jullie op moet nemen.
Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 september 2019, 14:24

Hi @Yolande, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Ik snap dat je graag het family account wilt aanmaken, want daar heb je Spotify Premium voor uitgezet. Ik begrijp dat dat nog niet lukt, doordat je account volgens Spotify nog steeds Premium is.

Ik heb er meteen even voor je naar gekeken. Spotify Premium is op 21 augustus gedeactiveerd in ons systeem. Vervolgens moet Spotify dit verwerken in hun systeem. Dat kan even duren, want dat 'verversen' van de accounts doen zij één keer per maand. Dat kunnen we helaas niet versnellen of beïnvloeden. Aangezien je de wijziging al even geleden gedaan hebt, hoop ik dat 't nu snel verwerkt wordt bij Spotify! Laat het gerust weten als je vragen hebt.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Hi @Yolande, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Ik snap dat je graag het family account wilt aanmaken, want daar heb je Spotify Premium voor uitgezet. Ik begrijp dat dat nog niet lukt, doordat je account volgens Spotify nog steeds Premium is.

Ik heb er meteen even voor je naar gekeken. Spotify Premium is op 21 augustus gedeactiveerd in ons systeem. Vervolgens moet Spotify dit verwerken in hun systeem. Dat kan even duren, want dat 'verversen' van de accounts doen zij één keer per maand. Dat kunnen we helaas niet versnellen of beïnvloeden. Aangezien je de wijziging al even geleden gedaan hebt, hoop ik dat 't nu snel verwerkt wordt bij Spotify! Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reageer