beantwoord

Spotify

• 30 april 2018
  • 11 reacties
  • 325 keer bekeken

Reputatie 1
Hoe kan het dat als ik via mijn mobiele abbonement 30 euro meer moet betalen als ik spotify aanzet? Ik ga eerst van €41,10 (zonder spotify) naar €50,09( wanneer ik spotify aanzet)en als ik daarna op volgende klik kom ik op €71,99. Via de link die ik van google pak werkt een code aanvragen ook al niet.
icon

Beste antwoord door mama-miesje 9 mei 2018, 17:05

Deze kan dicht. Ik ben verbonden👍 thanks voor de hulp😁
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo mama-miesje, dat is vreemd. Spotify Premium kost gewoon 8,99 euro. Kun je het ook via een andere browser proberen? Mocht je dan nog steeds hetzelfde zien dan zie ik graag een screenshot tegemoet.
In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Hoi Stephen.

De eerste 3 screenshots zijn van de telfort app. En de andere van de browser. Ik neem aan dat je het gewoon via de app maandelijks kan aan en uitzetten. Maar van €41,- naar €70,- gaat wel wat ver haha.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de screenshots mama-miesje. Heel vaag! Kun je je 06-nummer toevoegen aan je profiel en mij een seintje geven zodat ik je verder van dienst kan zijn?
Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Ik heb het aangepast @:D

Bedankt voor de screenshots mama-miesje. Heel vaag! Kun je je 06-nummer toevoegen aan je profiel en mij een seintje geven zodat ik je verder van dienst kan zijn?
Bij voorbaat dank!
heb het
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het toevoegen van je nummer. Ik ga dit voor je onderzoeken en kom er aanstaande maandag op terug.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo mama-miesje, de vraag staat nog uit. Ik verwacht binnen twee dagen een terugkoppeling.
Reputatie 1
Hoi stephen. Is prima. Hoezo de vraag staat nog uit?:? Als spotify wordt toegevoegd dan wordt de betaling via telfort thuis gedaan?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo mama-miesje, helaas is het probleem iets complexer. Als je voor Spotify kiest dan wijzigen op een of andere manier ook de prijzen van de bundels waardoor je op een hoger maandbedrag uitkomt. Dat zou niet de bedoeling mogen zijn dus dit wordt even uitgezocht.
Zodra er meer bekend is breng ik je op de hoogte. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 1
@Stephen - Telfort

Ik heb idd een belletje gehad. Spotify is aangezet en het wordt even in de gaten gehouden. Maar ik vraag me alleen nog even af hoe ik hem verbind met mijn bestaande spotify account. 😛
Reputatie 1
Deze kan dicht. Ik ben verbonden👍 thanks voor de hulp😁
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan!

Reageer