beantwoord

Rekeningnummer gewijzigd, CombiVoordeel Fox Sports vervallen

• 15 september 2019
  • 8 reacties
  • 253 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Na aanpassing incassorekening als nieuwe klant begroet en vervolgens geen gratis Eredivisie Live meer

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 september 2019, 09:08

Goedemorgen @Beertjuh57, ik zie wat je bedoelt, je ziet de korting niet in het overzicht van jouw abonnement. Dat klopt, want CombiVoordeel is geen onderdeel van het abonnement. Het is een extra optie, waardoor je het niet in dat overzicht ziet. Maar geen zorgen, CombiVoordeel is actief, dat heb ik voor je nagekeken en de korting zal ook gewoon verrekend worden op de komende factuur.

Je ontvangt de volgende factuur al over een paar dagen, ergens rond de 23ste. Laat het me gerust weten mocht je vragen hebben of mocht er iets niet kloppen, zo gauw je die ontvangen hebt.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Beertjuh57, wat gek dat jouw CombiVoordeel veranderd of vervallen is sinds je jouw rekeningnummer hebt aangepast. Dat hoort geen invloed te hebben, ik kijk graag voor je na wat er gebeurd is.

Welke abonnementen heb je precies bij ons, die aangemeld zijn voor CombiVoordeel? Kan je voor mij ook je postcode, huisnummer, mobiele nummer(s) en eventueel klantnummer toevoegen aan je forumprofiel? Als je ze invult bij 'Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld?
Reputatie 1
Badge
Wij hebben al enige jaren Telfort Thuis en een mobiel abonnement, wat recent verlengd is. Daardoor als Combivoordel gekozen de "Dubbele data" voor mobiel en Eredivisie Live voor €9,99 gratis. Dat stond tot op heden netjes op de facturen
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Beertjuh57, dat is goed om te weten, en dankjewel voor het invullen van je gegevens.

Ik heb naar jouw CombiVoordeel gekeken, en ik zie dat Fox Sports gewoon actief is. Het staat aan als gratis optie bij CombiVoordeel, dus dat ziet er allemaal goed uit. Als ik je laatste factuur bekijk van 23 augustus, dan zie ik ook dat de korting netjes verrekend is, zoals de bedoeling is. Dus dat is goed 🙂 Waardoor vermoedde je dat de korting niet meer aan stond?
Reputatie 1
Badge
Hallo Alexandra,

Als ik via mijn Mijn Telfort op mijn mobiele telefoon kijk naar "Thuis" staat het abonnementsbedrag al op
€ 72,98. De post Eredivisie-Live voor €9,99 debet en credit is verdwenen en vervangen door een vordering genaamd "Fox Sports"

ad € 12,99
Reputatie 8
Badge +9
Dat je abonnementsoverzicht er iets anders uitziet heeft wellicht te maken met hoe dat nu (sinds kort..?) wordt weergegeven.
Ik heb zelf ook even in Mijn Telfort gekeken en Fox Sports staat bij mij ook in mijn abonnementsoverzicht.
Ik heb gelijk even op mijn laatste fakturen gekeken en daar wordt Fox Sports als extra pakket opgevoerd en daaronder gelijk weer in mindering gebracht.
Je betaalt dus niets extra.
Reputatie 1
Badge
Dank je!
Echter, op mijn voorgaande facturen werd inderdaad EL zowel berekend als teruggeboekt. Nu er Foxsports staat, is het (nog) niet teruggeboekt. Dáár gaat het om.
Reputatie 8
Badge +9
Dank je!
Echter, op mijn voorgaande facturen werd inderdaad EL zowel berekend als teruggeboekt. Nu er Foxsports staat, is het (nog) niet teruggeboekt. Dáár gaat het om.

Aha... daar zal een Telfort medewerker inderdaad even in moeten duiken.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Beertjuh57, ik zie wat je bedoelt, je ziet de korting niet in het overzicht van jouw abonnement. Dat klopt, want CombiVoordeel is geen onderdeel van het abonnement. Het is een extra optie, waardoor je het niet in dat overzicht ziet. Maar geen zorgen, CombiVoordeel is actief, dat heb ik voor je nagekeken en de korting zal ook gewoon verrekend worden op de komende factuur.

Je ontvangt de volgende factuur al over een paar dagen, ergens rond de 23ste. Laat het me gerust weten mocht je vragen hebben of mocht er iets niet kloppen, zo gauw je die ontvangen hebt.

Reageer