beantwoord

Probleem met de CombiVordeel registratie

• 2 november 2017
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb er al twee maanden geleden verzoekt voor de combivordeel te registrieren maar het lukt niet. Eerst was het probleem dat mijn adres niet in de Telfort database is. Nu heb ik mijn adres in de gegevens van mijn Thuis en Mobiel gewijzigd en opnieuw aangevraagd maar het klopt toch niet.
icon

Beste antwoord door Stephen 2 november 2017, 18:31

Hallo Gromtak, je kunt deze mail negeren. Het is een fout omdat CombiVoordeel gewoon is aangemeld. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor de ontstane verwarring.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Staan beide abonnementen op hetzelfde adres en is dit al zichtbaar in je mijn Telfort mobiel en Telfort thuis na de adreswijziging
Ja, beide zijn op hetzelfde adres en het is zichtbaar
Reputatie 8
Badge +18
Je hebt dus op dit moment helemaal geen combivoordeel en wat voor foutmelding krijg je te zien tijdens de aanvraag en welk combivoordeel wil je aanvragen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gromtak, ik heb voor je gekeken in het systeem en zie dat de factuurkorting als CombiVoordeel actief is. Deze is alleen van toepassing op je Telfort Thuis abonnement. Kun jij mij aangeven wat het probleem precies is? Bij voorbaat dank!
Ik heb gisteren een mail gekregen: "Belangrijk - Telfort CombiVoordeel: aanmelding is niet gelukt". Nu weet ik niet of ik iets doen moet of dit mail een fout was
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gromtak, je kunt deze mail negeren. Het is een fout omdat CombiVoordeel gewoon is aangemeld. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor de ontstane verwarring.

Reageer