Prijzen website incl./excl. BTW

• 28 januari 2013
  • 4 reacties
  • 3460 keer bekeken

Goedemiddag,

Vandaag is voor het eerst mijn abonementsgeld afgeschreven. Was een behoorlijk bedrag.

Ik heb daarnet gebeld met de klantenservice en daar is mij netjes uitgelegd dat het voor 2 maanden is aangezien mijn abonnement 7 januari in is gegaan. Dat is duidelijk. Daarnaast betaal je de eerste maand ook administratie kosten. Ook duidelijk.

Wat mij ook werd verteld is dat de tarieven die op de site staan en waar je dus je abonnement mee uitzoekt excl BTW zijn. Klopt dat?? dat zie ik namelijk nergens vermeld staan.

Graag hoor ik van jullie.

Groeten Debbie.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
kosten zijn inclusief BTW.

als er niets vermeld staat mag je ervan uitgaan dat kosten, vermeld op een website, inclusief BTW zijn...

hier vindt je een uitleg: https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Factuur-en-verbruik/Vragen-over-uw-factuur/Eerste-factuur
Dank voor je reactie. Dat lijkt mij ook, maar de dame van de klantenservice wist mij toch echt iets anders te vertellen.
ben het nog eens nagegaan, maar wanneer ik mijn pakket (internet en tv) samenstel zie ik echt nergens staan excl. BTW!
Reputatie 8
Badge +19
Ieder bedrijf dat een product of dienst levert aan particulieren is verplicht de prijzen inclusief BTW te vermelden.
Badge +2
Op de rekening staat dan echter wel specifiek de BTW vermeld.
Bijv: 38,50 inclusief wordt dan vermeld als 31,82 excl BTW en 6,68 BTW.

Reageer