beantwoord

Pluspakket verdwenen

  • 29 augustus 2018
  • 12 reacties
  • 485 keer bekeken

Reputatie 1
Onlangs heb ik het betaalde zenderpakket "pluspakket" via de app uitgeschakeld, en het combivoordeel "5 euro korting" omgezet naar "gratis pluspakket".
Nu heb ik geen pluspakket meer terwijl de app wel aangeeft dat ik het pluspakket heb als combivoordeel.
Heb ik iets verkeerd gedaan?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 september 2018, 10:42

Ze hebben de melding voor jou inmiddels ook opgepakt inderdaad, een paar uur na mijn vorige bericht hier toevallig. Het Pluspakket zie ik nu ook actief staan en in tegenstelling tot eerst staat het nu zowel administratief als CombiVoordeel als technisch aan. Je zou het nu ook echt moeten kunnen zien dus 🙂 Ik hoor graag van je of dat ook echt zo is.
Bekijk reactie

12 reacties

Je had je pluspakket aan kunnen laten dan zou dit op de eerstkomende factuur worden verrekend.
Nu zal een en ander elkaar gekruist hebben. Als je klant gegevens in je profiel staan kan Webcare kijken waar het mis is gegaan.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Gilbert, als je het CombiVoordeel pakket aanpast moet het ook in de app gewijzigd worden natuurlijk. Ik heb dit meteen voor je bekeken, technisch gezien lijkt het Pluspakket al uitgezet te zijn, maar administratief is de wijziging niet goed gegaan. Ik heb hiervoor een melding aangemaakt naar de CombiVoordeel afdeling, zodat zij dit uit kunnen zoeken en rechtzetten! Het kan zijn dat zij ervoor kiezen om CombiVoordeel in het geheel uit te zetten en daarna weer te activeren, daardoor kan je daar mogelijk bevestigingen per mail van krijgen. Daar hoef je dan niet van te schrikken.
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem, gekozen voor plus pakket als combivoordeel, maar nu ben ik het hele plus pakket ineens kwijt.

@Jasper - Telfort kan jij kijken wat ik verkeerd heb gedaan?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @MadVinnie, ik zie het Pluspakket voor jou inderdaad aanstaan als CombiVoordeel optie. Bij de pakketten die daadwerkelijk actief zijn op het abonnement zie ik het alleen niet terug, ik heb daarom ook voor jou een melding aangemaakt zodat de CombiVoordeel specialisten hier naar kunnen kijken.
Reputatie 1
Hallo Gilbert, als je het CombiVoordeel pakket aanpast moet het ook in de app gewijzigd worden natuurlijk. Ik heb dit meteen voor je bekeken, technisch gezien lijkt het Pluspakket al uitgezet te zijn, maar administratief is de wijziging niet goed gegaan. Ik heb hiervoor een melding aangemaakt naar de CombiVoordeel afdeling, zodat zij dit uit kunnen zoeken en rechtzetten! Het kan zijn dat zij ervoor kiezen om CombiVoordeel in het geheel uit te zetten en daarna weer te activeren, daardoor kan je daar mogelijk bevestigingen per mail van krijgen. Daar hoef je dan niet van te schrikken.
Hoi @Jasper - Telfort ,
Het pluspakket staat in de app aangegeven als combivoordeel.

Stel dat er een andere oplossing door de combivoordeel afdeling wordt uitgevoerd, of dat er geen bevestigingen per mail worden verstuurd, hoe weet ik dan of dit als afgehandeld wordt gezien?
Ik bedoel, komt er ook terugkoppeling op dit forum?
Reputatie 8
Badge +11
Ik hou de melding voor jullie beide in de gaten inderdaad, als ik daar een update zie zal ik die met jullie delen.
Reputatie 1
Ik kreeg zaterdag 3 "afmeldingsmails" dat mijn combivoordelen uitgezetn zijn. Ik ging er vanuit dat dit in reactie was op deze vraag, dus in eerste instantie niks mee gedaan, maar vanochtend toch maar zelf weer geprobeerd aan te zetten via de app. Voor zover ik kan zien doet het plus pakket het nog steeds niet, de "2x data" is lastig te controleren via de app.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie inderdaad dat ze voor jou al iets hebben gedaan inderdaad, het opnieuw activeren is ook gelukt en ik zie de voordelen actief staan in de vorm van het Pluspakket en de verdubbelde data ook. Voor jou is het daarmee gelukt zo te zien :)

Dan rest de melding voor GilbertG nog, die is nog in behandeling bij de specialisten. Ik ga er vanuit dat daar ook snel een update over komt!
Reputatie 1
Hoi @Jasper - Telfort ,
In de app ziet het er nu goed uit. Heb nog niet kunnen kijken of het pluspakket nu ook echt actief is.
Reputatie 8
Badge +11
Ze hebben de melding voor jou inmiddels ook opgepakt inderdaad, een paar uur na mijn vorige bericht hier toevallig. Het Pluspakket zie ik nu ook actief staan en in tegenstelling tot eerst staat het nu zowel administratief als CombiVoordeel als technisch aan. Je zou het nu ook echt moeten kunnen zien dus 🙂 Ik hoor graag van je of dat ook echt zo is.
Reputatie 1
Hoi @Jasper - Telfort ,
Het pluspakket is weer actief. Dank voor de hulp.
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat het voor jullie beide nu is verholpen! Als we nog iets kunnen doen weet je ons te vinden. Veel kijkplezier! 🙂

Reageer