beantwoord

Pluspakket activering verlengd ab

• 30 september 2019
  • 1 reactie
  • 139 keer bekeken

Beste,

Ons abonement is per 9 september verlengd, we zouden dan ook 2 maanden gratis het pluspakket ontvangen. Deze hebben we helaas nog niet beschikbaar. Laatst was er een monteur bij ons om de omvormer van glas naar kabel te vervangen en hij vertelde dat we nog erg oude tv ontvangers hebben. Krijgen we door het verlengen van het abonnement ook nieuwe tv ontvangers?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 1 oktober 2019, 14:06

Hoi @Kraesgenberg, welkom bij ons op het Forum.

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad over een verlenging. Je geeft aan dat je daarbij het Pluspakket twee maanden gratis zou zijn. Ik vermoed dat je deze verward met het Uitgebreide pakket. Ik zie deze namelijk voor twee maanden gratis aan staan.

Ik zie dat ik ook het Pluspakket kan aanzetten voor twee maanden gratis. Dat heb ik dan bij deze ook voor je gedaan. Vandaar de bevestiging die je per mail hebt ontvangen. Heel veel kijkplezier gewenst.

Wat betreft de tv-ontvangers. Dit zijn geen oude hoor, deze hoeven niet omgewisseld te worden.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Kraesgenberg, welkom bij ons op het Forum.

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad over een verlenging. Je geeft aan dat je daarbij het Pluspakket twee maanden gratis zou zijn. Ik vermoed dat je deze verward met het Uitgebreide pakket. Ik zie deze namelijk voor twee maanden gratis aan staan.

Ik zie dat ik ook het Pluspakket kan aanzetten voor twee maanden gratis. Dat heb ik dan bij deze ook voor je gedaan. Vandaar de bevestiging die je per mail hebt ontvangen. Heel veel kijkplezier gewenst.

Wat betreft de tv-ontvangers. Dit zijn geen oude hoor, deze hoeven niet omgewisseld te worden.

Reageer