beantwoord

pluspakket

• 26 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 1523 keer bekeken

Ik heb een CombiVoordeel afgesloten (gratis pluspakket en 2x zoveel data )
en afgelopen woensdag alles geïnstalleerd.
Maar nu kan ik geen gebruik maken van de extra zenders van het pluspakket .
Moet ik zelf nog iets aan de instellingen veranderen of word dit automatisch nog geactiveerd ?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 november 2018, 11:19

Hoi Caressa89, welkom op het Forum en bij Telfort! Ik begrijp dat je graag naar het Pluspakket wilt kijken, alleen deze zenders zijn nog niet zichtbaar? Dat is jammer, ik vermoed dat het CombiVoordeel nog niet helemaal verwerkt is. Ik wil dat graag voor je bekijken. Ik mis alleen nog jouw huisnummer, zou je die willen toevoegen aan jouw profiel? Ik ontvang graag een reactie als je dat gedaan hebt. Dan ga ik voor je aan de slag.

Ik heb geen reactie ontvangen. Kun je inmiddels genieten van het Pluspakket? Zo niet, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dubbelpost:
https://forum.telfort.nl/stel-je-vraag-248/pluspakket-op-laptop-79394#post659109
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat er op het andere topic inmiddels een antwoord is gekomen. 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Caressa89, welkom op het Forum en bij Telfort! Ik begrijp dat je graag naar het Pluspakket wilt kijken, alleen deze zenders zijn nog niet zichtbaar? Dat is jammer, ik vermoed dat het CombiVoordeel nog niet helemaal verwerkt is. Ik wil dat graag voor je bekijken. Ik mis alleen nog jouw huisnummer, zou je die willen toevoegen aan jouw profiel? Ik ontvang graag een reactie als je dat gedaan hebt. Dan ga ik voor je aan de slag.
Hoe kijk ik de SERIES van het pluspakket op mijn laptop
Reputatie 8
Badge +17
Welke extra zenders bedoel je precies zie ook onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/zenderoverzicht-interactieve-tv-1.htm
Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie ontvangen. Kun je inmiddels genieten van het Pluspakket? Zo niet, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Reageer